tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Har ryddet i en bod og funnet litt av hvert...har også kjøpt inn noen deler til Golfen som jeg ikke trengte likevel pga en ufattelig ukorrekt og overdrevet eu-kontroll..hehe:D så jeg har mye forskjellig, bare spør etter deler..men noen av de er: 2 stk calipre bak. (16V) 9" bremsekraftforsterker. (GTi) Radiatore og radiatorvifte og helt ny radiatorkåpe. (GTi) Gråhvite blinklys til 90 fangere. (hele og pene) mye annet:) PM for bud. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Er det nye calipere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ikke flonka nye nei..men det er ikke noe feil med dem, og de ser fine ut, jeg har lakkert dem svarte. så de ser forsåvidt helt nye ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 pris på calippere? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Har du gti spoileren foran til små fangere? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by DeeLuxe Har du gti spoileren foran til små fangere? den solgte jeg igår..dessverre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Caliprene blir solgt til høystb. over 500kr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Er caliprene fra 88'-> passer dem nok ikke på min bil...eller de passer, men stemplet har ikke samme dimensjon som pre.88' har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 dette er calipre før 88. fra da 16V kom til bremseskiftet i 88. så disse passer din bil Opus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by tplassen dette er calipre før 88. fra da 16V kom til bremseskiftet i 88. så disse passer din bil Opus:) PM sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 PM sendt tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 høyeste budet på caliprene er nå på 650kr..første som byr over det får dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by tplassen høyeste budet på caliprene er nå på 650kr..første som byr over det får dem:) PM sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Slik som det ser ut nå, så er caliprene solgt til Opus!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg