Skidracer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by quasimodo hørte også noe om at hvis du hadde kupe lyset på i bilen så blir ikke ansiktet ditt synlig, er det bare piss det også da????? Jepp.. Du la sikkert merke til at den blitzen er ganske mye kraftigere enn kupelyset ditt. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Skidracer Jepp.. Du la sikkert merke til at den blitzen er ganske mye kraftigere enn kupelyset ditt. eg ble tatt her hin torsdag med en kamerat sin bil og boten kom på tirsdag!! der står bilen i faren sitt navn og vi må fikse navnet på sjåføren osv eller får jo faren prikk og boten!! kjørte i 91 i 80 sonen!! noen som vet hvor mange prikker jeg får? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 så anlt du hører om måter å slippe unna dissa jevla boksene på er piss da, eneste måten som du slipper unna på er å følge fartsgrensa da.... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 2, tror jeg. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by quasimodo så anlt du hører om måter å slippe unna dissa jevla boksene på er piss da, eneste måten som du slipper unna på er å følge fartsgrensa da.... kjenner en som har peist igjennom de boksene med solskjermen nede og han har ikke hørt en dritt!! de kan ikke ta eller prøve på og sende ut bøter no de ikke ser ansiktet på sjåføren!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 ansiktet må kunne synes på bildet for at det skal være gyldig da da er det jo bare å se ned på kuken når du skal kjøre forbi dem så skjer det ikke noe da, merkelig.... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 hvor vanskelig er det å ta ut filmen fra boxen uten nøkelen???? noen som har noen erfaringer, har lyst til å høre... vet at filmen er vekk nå, men det er jo fint å vite da... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Fotboksen tar bilde i begge felt ja. Det er "din fart er;" boksene som ikkje virker når du kjører i feil felt. Å ligge på feil side av veien har ingenting å si, med , mindre det er heltrukket sperrelinje der som det er ulovelig å krysse. Du kan ligge i hva faen felt du vil, så lenge det er oversiktlig og trygt. Hvis du ringer inn og spør om de har registrert noe på den spesifikke bilen du kjører skjer to ting: 1; De har ikkje sett eller hørt noe om det i systemet sitt. Takk for deg og legg på og vær glad 2; De har registrert at din far har blitt blinket. Si da at det var deg og be om å få boten utskrevet i ditt ege navn, for ikkje å sverte sjåføren. Dette tvinger min mor meg til å gjøre de gangene eg pådrar meg uheldige utlegg i form av bøter på min bil, som er regget på henne. Boten er og blir den samme. Det anbefales ikkje å rote med fotoboksene. Flere i Hordaland som har gjort det. Bl.a saget de ned og slikt. Og eg kan love deg; har de ikkje satt inn store ressurser på etterforskning før, så gjør de det i slike tilfeller. Konvolutten mine bøter kommer i er helt hvit. Bakpå står avsenderadressen. Den er i fra "SI" (statens inkrevningssentral". Mo i Rana. Har du ikkje råd til bøter, slik som mange av oss andre?? Eg har egentlig råd men gidd ikkje betale hele driten på en lønning. Ring da til SI og be om å få delt den opp i avdrag (rentefritt:D ). Lyg og skryt om inntekten din. De sjekker det aldri opp. Eg har lån oppetter ørene, dyr husleie, og masse utgifter på en ussel lærlingelønn er min forklaring de gangene eg har ringt. Betaler 500kr i mnd nesten fast eg på disse bøtene eg har pådratt meg. Det er jo nesten ingenting i måneden. Bare å ringe, alle eg vet om har fått delt de opp. Summene bestemmer du selv så lenge det ikkje er under 500kr. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Nå er det jo noen fotobokser som har digitalt kamera i seg da. Og bildet blir da sendt med en gang. Film er jo gammeldags. Trodde egentlig de fleste hadde slikt system. Men da er ikke alle på samtidig, for da er det noen regler som omhandler overvåking og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 det har enda ikke kommet digitale kameraer mellom ski og akim (trur jeg), hadde vel hørt om det hadde det vert her, har vert snakk om det men tviler på at de har gjort det.... men dette telefon nummeret, hva og hvor skal jeg ringe, skal jeg ringe til si?????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ring til ditt lokale politikammer, og si at du tror du er blitt tatt i en fotoboks, oppgi sted, dato, klokke, bil type. Så kommer det nok en bot til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 har ikke akurat lyst til å få bota da, trur jeg venter til den kommer i posten jeg, kan jo hende at den ikke kommer..... :D Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Du får vente i spenning da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 det er veldig spenende å iriterende, er jo mange som må vente i flere måneder mens andre får dem etter en uke. hvor lang tid tar det før jeg kan regne med at jeg muligens ikke får noe pot?????? Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quasimodo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 nå har jeg ventet å ventet, enda ikke fått no bot. ei på jobben min ble tatt 5 dager etter meg, ho har fått bot, det er et bar uker siden nå. skal jo egentlig ikke ta så lang tid da, burde jo ha fått den... Siter har verdensrekord i opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg