nitro2005 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Noen som har peiling på hvor mange " det orginale frontsettet på en 87 modell Opel Kadett E er? Vurderer disse : http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=933 Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by nitro2005 Noen som har peiling på hvor mange " det orginale frontsettet på en 87 modell Opel Kadett E er? Vurderer disse : http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=933 Bare å finne frem linjal eller å låne linjal det :) Slik gjorde jeg, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg har kickpaneler for frontsett tilsalgs. Lagd til kadett-e av Peco Bil. EDIT: Plass til en 4" mellomtone og 1"diskant Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 kadett e har 3,5" orginalt, men med litt jobb så klarer du å skvise inn noen 4" også. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by ALJ_GSi kadett e har 3,5" orginalt, men med litt jobb så klarer du å skvise inn noen 4" også. Oki. Peiling på ossen jeg kan mekke til så jeg kan sette inn de RF 3" ? Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 tja, er vel en måte å finne ut det på, stikke til butikken og prøve dem. regner med at de er så greie og lar det prøve før du kjøper. et lite tips for å få ting ut/inn. skru løs, dra høytaleren sidlengs mot a stolpa, tipp den på skrå ned og dytt den ned i dasjen mot varmeapparatet. tipp den lengre ned så den står på høykant. dra opp. er i hvertfall dette jeg har gjort noen ganger i min bil. (som er en kadett gsi) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by ALJ_GSi tja, er vel en måte å finne ut det på, stikke til butikken og prøve dem. regner med at de er så greie og lar det prøve før du kjøper. et lite tips for å få ting ut/inn. skru løs, dra høytaleren sidlengs mot a stolpa, tipp den på skrå ned og dytt den ned i dasjen mot varmeapparatet. tipp den lengre ned så den står på høykant. dra opp. er i hvertfall dette jeg har gjort noen ganger i min bil. (som er en kadett gsi) Takk for tipset. Eneste problemet er at jeg evt. må bestille de. Altså, jeg kan ikke låne å teste. Men men, får heller prøve å finne noen 3,5". Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Bygg om orginaldekslene.fell inn høyttalerne der.Blir sinnsykt bra Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Bjørn W Bygg om orginaldekslene.fell inn høyttalerne der.Blir sinnsykt bra Har litt lyst til å prøve å lage helt nye "deksler". Men aner ikke hva jeg skal lage de av. Støping av glassfiber har jeg ikkeno erfaring med, så det er vel heller uaktuelt. Noen tips til hva jeg kan lage de av? Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg kjøpe meg en tube glassfibersparkel og så smurte jeg det utover dekslene.tok hull til høyttaleren med en dremel.ble bra som faen.deretter fin sparklet je dem og lakkerte dem.men du kan jo evt nappe skinn rundt dekslene.blir fint det og. Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 jeg har kappet frahverandre kartlomma i bilen min og bygget på kasse til høyttalern der også har jeg skjært ut hull i dekslet over orginalhøyttalerne og satt diskanten der. det funker veldig bra. si ifra viss du vil ha kartlommene, fordi jeg skal bygge nytt frontsett om ikke så lenge, og da skal jeg ha 6,5". nå har jeg 5,25". Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by ALJ_GSi jeg har kappet frahverandre kartlomma i bilen min og bygget på kasse til høyttalern der også har jeg skjært ut hull i dekslet over orginalhøyttalerne og satt diskanten der. det funker veldig bra. si ifra viss du vil ha kartlommene, fordi jeg skal bygge nytt frontsett om ikke så lenge, og da skal jeg ha 6,5". nå har jeg 5,25". Har du bilder? Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 send meg en mail på al-johan@online.no så skal jeg sende deg bilder tilbake. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg