CoilOver Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Denne bilen har den nederste kanten av støtfangeren lakkert, men har sett andre hvor denne sitter ulakkert. Det virker ikke ut som den er en del av støtfangeren, men virker ut som den er limt på. Alle p11-144 har den. Vet noen av dere andre om denne er en fast del av støtfangerne, eller om den er limt på støtfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Har ringt til Nissan, men ingen der kunne si om den var en del som er limt på, eller om det er en del av støtfangeren, bare at kanten ikke alltid er lakket... irriterende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Den er ikke limt på, det er en del hele veien. Jeg har også sett de uten lakk nederst, og tror det er de laveste modellene som ikkie er lakkert helt ned. Jeg har en P11-144 selv, og den er lakkert helt ned. Ikke noe pålimt skjørt der Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Den er ikke limt på, det er en del hele veien. Jeg har også sett de uten lakk nederst, og tror det er de laveste modellene som ikkie er lakkert helt ned. Jeg har en P11-144 selv, og den er lakkert helt ned. Ikke noe pålimt skjørt der Laveste modellen du liksom..!!! blæh!!!!!! Hehe, min er ikkje lakkert helt ned, av ein eller annen tåpelig grunn.. Men det er som han sier, 1 heil del..!! Men eg har nå vertfall dørhåndtaker som er lakkert i bilen sin farge, og ikkje i plastikk crom, som eg har sitt på en del 1,6 liter biler som er lakkert helt ned..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Laveste modellen du liksom..!!! blæh!!!!!! Hehe, min er ikkje lakkert helt ned, av ein eller annen tåpelig grunn.. Men det er som han sier, 1 heil del..!! Men eg har nå vertfall dørhåndtaker som er lakkert i bilen sin farge, og ikkje i plastikk crom, som eg har sitt på en del 1,6 liter biler som er lakkert helt ned..! Jeg har oxo lakkerte dørhåndtak... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har oxo lakkerte dørhåndtak... Regnet jo med det.... derfor eg spesifiserte at eg hadde sitt det på 1.6 liters primeraer.. ;) Merkeligt at dei driver på sånn... Eneste grunnen eg kan se for at dei ikkje lakkerer front og bakfangere helt ned, er at dei da slepper og lakkere sideskjørta... Men og maskere opp front og bakfangeren må jo nesten koste mer enn og droppe sideskjørta.. I og med dei lakkere samme sideskjørta i samme farge på andre modeller..!! Noen som har ein p11-144 bakfanger som dei absolutt vil gi vekk?? Kunne tenkt meg og eksprimentert litt, trenger kun den nedre delen..! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg