sløv Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Har sveist igjen bakluken på min Golf og har derfor kjøpt meg et slikt Bagasje-romsåpner-trykk-på-en-knapp-ting på bilextra og lurte på om folka kunne gi meg noen tips på hvor man kan/skal plassere selve den spolen baki der... får strøm til den og alt sammen virker, men når døren er igjen vil den ikke virke.. :( Mvh. Robo Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Har du plassert noe enda? F.eks. selve åpneren?? Finner f*** ikke ut åssen jeg kan feste den... :mad: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 har plassert den, men eg tror eg må, "custum" lage en feste anordnig... hvis ikke folk har noen ideer å komme med, gjerne også bilder på hvor den er plassert... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Var og kjøpte meg en slik en igår jeg også, har ikke begynt å koble opp noe enda, menne kan jo være greit om noen som har gjorrt dette før legger ut et par ord på hvordan her ;) Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Er det ingen her på forumet som kan gi oss noen hint på hvor vi bør plassere låsedingsebomsen...? Trenger tips.. Mvh. Robo Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by sløv Er det ingen her på forumet som kan gi oss noen hint på hvor vi bør plassere låsedingsebomsen...? Trenger tips.. Mvh. Robo eg har montert ein el åpner fra bilextra. kan ta bilde seinare i kveld korleis eg har gjort det men det er på jetta da. ikkje store forskjellen vel. sjølv om den er billing så er den ikkje bra. eg må bytte men no bare etter 1/2 år bruk. motoren er gåen på den Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 her er slik eg har gjort det. eg plaserte den midt på luka og borte to høl til festana og skrudde den fast festa wiren rundt låsen og skrudde det fast. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Thnx, skulle sett det på luken på golfen da, men har fått en viss peiling.. ;) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Så det er INGEN som faktisk har prøvd dette p ågolf?!? Var ute å så heromda'n, men skjønner faen ikke åssen jeg skal få plass til den som napper og drar ass.... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg