Gå til innhold

Råe Golf III ?

Ranger emnet


Christian Bigton

Anbefalte innlegg

Originally posted by Henrik

 

Åh...... er det du som hadde den golfen ja ! den sto jo i ca et år til salgs ! til en meget høy sum mener jeg å huske ! ?

Blei kvitt den til slutt ja

 

Neida bare 7 mnd. :) Og det hastet ikke med å selge den, bare å finne en som er interessert i sånn bil så får du igjen en bra pris.

Ga "litt" over liste pris for Boraen oxo.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var meget intr i den boran du kjøpte! prata en del med Christer! Men prisen gjor at jeg ikke kjøpte den! han skulle ha 80000kr over listepris!:( Lurer veldig på hva du måtte gi? viss du ikke vil si det kan du alltids sende meg en pm?:)

 

Uannsett drittlekker bil! eneste jeg ville gjort annerledes er felgene! misforstå meg rett! dei er fine men jeg syns f.eks baltus sin sølvgråe med atp felger er finere!

 

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Christian

Jeg var meget intr i den boran du kjøpte! prata en del med Christer! Men prisen gjor at jeg ikke kjøpte den! han skulle ha 80000kr over listepris!:( Lurer veldig på hva du måtte gi? viss du ikke vil si det kan du alltids sende meg en pm?:)

 

Uannsett drittlekker bil! eneste jeg ville gjort annerledes er felgene! misforstå meg rett! dei er fine men jeg syns f.eks baltus sin sølvgråe med atp felger er finere!

 

Christian

Ga mye for den, men ville ha en ferdig stylet bil så.....

Vil egentlig ikke si det....

Var egentlig på utkikk etter en TQ eller TSQ, men får ta det litt senere. :)

Sant det, synes den er fin jeg oxo.

Skal antagligvis ha nye felger men sliter litt med å få tak i de jeg vil ha..... Får se hvordan det blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by HRC

Skikkelig rå er den vel ikke, men det er bilen min ihvertfall....

 

Synes bilen var skikkelig rå jeg... drit fine hjul!!! hadde 3'er før jeg... den mørke blå i "felger" tråden... kjøpt 4'er nå!!

 

mvh

 

Johnny

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår