borabora Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Henrik Åh...... er det du som hadde den golfen ja ! den sto jo i ca et år til salgs ! til en meget høy sum mener jeg å huske ! ? Blei kvitt den til slutt ja Neida bare 7 mnd. :) Og det hastet ikke med å selge den, bare å finne en som er interessert i sånn bil så får du igjen en bra pris. Ga "litt" over liste pris for Boraen oxo.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Jeg var meget intr i den boran du kjøpte! prata en del med Christer! Men prisen gjor at jeg ikke kjøpte den! han skulle ha 80000kr over listepris!:( Lurer veldig på hva du måtte gi? viss du ikke vil si det kan du alltids sende meg en pm?:) Uannsett drittlekker bil! eneste jeg ville gjort annerledes er felgene! misforstå meg rett! dei er fine men jeg syns f.eks baltus sin sølvgråe med atp felger er finere! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Christian Jeg var meget intr i den boran du kjøpte! prata en del med Christer! Men prisen gjor at jeg ikke kjøpte den! han skulle ha 80000kr over listepris!:( Lurer veldig på hva du måtte gi? viss du ikke vil si det kan du alltids sende meg en pm?:) Uannsett drittlekker bil! eneste jeg ville gjort annerledes er felgene! misforstå meg rett! dei er fine men jeg syns f.eks baltus sin sølvgråe med atp felger er finere! Christian Ga mye for den, men ville ha en ferdig stylet bil så..... Vil egentlig ikke si det.... Var egentlig på utkikk etter en TQ eller TSQ, men får ta det litt senere. :) Sant det, synes den er fin jeg oxo. Skal antagligvis ha nye felger men sliter litt med å få tak i de jeg vil ha..... Får se hvordan det blir.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 min golf.. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Pene biler, men jeg liker ikke de "nye" øyelokka.... No Fear- preg... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Bilen din er fin. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Det er ikke min golf, men svogeren min sin... Det er Stasjonsvogn, men den er rå for det!!!! http://home.no/lekeplassen/Biler/VW/ Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by colt Det er ikke min golf, men svogeren min sin... Det er Stasjonsvogn, men den er rå for det!!!! http://home.no/lekeplassen/Biler/VW/ Oxo er det Golf 4.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by HRC Skikkelig rå er den vel ikke, men det er bilen min ihvertfall.... Synes bilen var skikkelig rå jeg... drit fine hjul!!! hadde 3'er før jeg... den mørke blå i "felger" tråden... kjøpt 4'er nå!! mvh Johnny Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Sorry, det skulle stå 4 :) Den er dritfin!!!!!! Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Var kul "familiebil" men synes det blir litt rart med pottene bak, sku satt på en nederdel som bygger rundt de litt.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by kay arne min golf.. Feit den... bortsett fra de golf 2 blinkerene i fangeren da... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 faktisk litt enig i det, fælt og ikke ha noe der og... Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg