Canepa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hei.. Har litt problemer med å få god varme i bilen, bilen er forresten en Sierra Sedan 2.0i Doch 92". Blir liksom aldri varm.. Noen som har hatt det samme problemet eller som har noen forslag til hva det kan være ? Termostat maybe. Men hvordan ser jeg om den er fucked ? Mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Halla. Jeg hadde det problemet her, når det var som kallest! Trur det fryste inni der? Fylte på mer frostveske etter at det ble mildere i været. Etter det har jeg ikke hatt det problemet.. Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ja sånn er det med min å.. Det blir værre jo kaldere det blir. Men hva kan man gjøre da ? hehe, annet enn å helle på mer væske. mvh Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg har egentlig ikke peiling på hva som kan være galt, har egentlig ikke vært skikkelig kaldt etter jeg fylte på frostveske:D Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det kan jeg fortelle deg! Topp pakningen er iferd med å gå, ja den kan ryke gradhvis. Hadde samme problemet ifjor. Det eneste tegnet jeg fikk var at den ikke blei ordentlig varm! Etpar lapper i deler , og en god ettermiddag så er ny topppakning bytta! NB! Husk kjedestrammer og nye strekkbolter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvKMe Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Eller så har du bare et tett vareaparat register... Det sitter inne i dassboret. Litt jobb og bytte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Ville også skiftet termostat, om det er en stund siden sist. Skiftet på min Mondeo for ca 1mnd. siden. Hadde en 88grader, satte inn en 92graders, nesten 25grader i forskjell på motoren..... Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Et spørsmål, er det vanskelig å time registeret etter at man har bytta topp pakninge og satt p åregisteret igjen? min sierra er ikke 100% som den var, virker som den ikke forbrenner skikkelig??? Stempel 1 står på toppen når kamhjulene står med pilen fra hverandre, skal gjøre da, dette jeg er litt usikker på? Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Kjøp Haynes boka, den er ikke så dum. Koster 200 spenn på Biltema Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Har den:D Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg