Gå til innhold

SvKMe

Bruker
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Sierra Cosworth 4X4
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Bergen

SvKMe's Achievements

  1. SvKMe

    Drivaksling

    Jeg trenger en drivaksling til en sierra cosworth, høyre side fremme, fort. Noen som har en liggende?
  2. Ja bor i Bergen... (F#¤&... jeg mente jeg hadde ordna på profilen.) -Egentlig er jeg en utflytta hallingdøl...
  3. Vell, jeg har hørt att det er en god grun til att det er kunn 250 av disse... De ble for tunge i fronten og hadde svert dorlige kjøreegenskaper. Men skulle gjerne hatt en, for det er jo en spesiel bil... Men da må den jo vere helt orginal.
  4. Det stor dohc på toppen min og... +16v,Turbo og Cosworth :) Den funker fint.
  5. SvKMe

    Tenningsjustering

    efi eller gasser du har?
  6. SvKMe

    Tenningsjustering

    Du har sjekket att det ikke er noe annet galt? F.eks.: plugger, plugg ledninger, tenings rekkefølge, fordeler lokk, etc. Det skal jo litt til att teningen forandrer seg helt uten vidre...
  7. SvKMe

    Tenningsjustering

    er det ohc eller dohc? På ohc er det frordeleren, men forsiktig. Det skal små beveglser til... hvorfor skal du stille på tenningen?
  8. Lurer på å kjøpe Eibach fjærer og Bilstein Sprint dempere eller Avo Coilovers. Lurer på hva jeg burde kjøpe av disse? -Noen som har erfaring med noen av delene?
  9. SvKMe

    Sierra

    Var det ikke en her som skulle selge en pen xr4x4 med 2,9i. Det er jo en god bil. Sierra med 4x4 er gøy. Har selv en Sierra Cosworth 4x4. Ps om en ohc motor tikker så er det ikke noe problem å fikse. Kammen har lett for å bli slitt i de. En ny trim kam er ikke så dyr, de er biligere og bedre enn en orginal kamen... Men det finnes jo så mange bilige sierraer runt om, så det skal ikke vere noe problem å få fatt i en som er bra. 86 is er jo en bra årgang om du finner en som er i god stand.
  10. SvKMe

    Varmeapparat..!

    Eller så har du bare et tett vareaparat register... Det sitter inne i dassboret. Litt jobb og bytte...
  11. To doble gassere, og smidde høykomp stempler:D. Det funker bra... Eller så må du gå for turbo. Du kan også bruke svinghjul i fra gasser, for det er lettere. Og da får du raskere aks.
  12. Tror den er skrudd nedentil. Di må av med hjulet og ned med den plastik skjermen...
  13. Pluggledninger skal jo også byttes av og til. Er det noen synlige skader på de?
  14. SvKMe

    hjelp!

    -Se etter hvor mange volt som er på batteriet... -Og så kan du se etter at den "lille" ledningen på dynamoen, er på plass... -Etter det kan du skru av kabelen i fra batteriet og til dynamoen, og måle mellom den og minus på batteriet. Mens bilen går, skal du ha ca 14v... -har du det så kan det tyde på at feilen ligger i ledningsnettet ellers på bilen. Det kan virkke som at du har en overledning (kortsluttning), som kommer og går. Sjekk kabelen til stasteren og starteren. Den kabelen er ikke sikkret med noen sikkring og er stor nokk til å tappe batteriet fort.
  15. Det ser ut til å vere en lufting til noe, for den er jo koblel til luftfilter boksen... Du kan jo kanskje sette på ett mindre filter på den. Det måtte jeg gjøre med olje-fordampningen, på bilen min. Kn har noen bitte små filter som er ment til alle sånne utluftinger. Men det kan jo hende at du bare kan blede den og.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår