zero Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 noen som har en slik gassdemper liggende?av en eller annen grunn funker ikke min som den skal. for en audi coupe, b4 panser. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Er det gassdemper til panseret du mener ? I så fall: skriv det i topicen når du starter tråden. Får du ikke til og endre det kan jeg gjøre det for deg. Edit: som du ser ble ikke navnet på tråden endret da du gjorde det, det var det jeg tenkte på. Husket ikke i farten om vanlige brukere hadde tilgang til å endre det. Det hadde du tydeligvis ikke så da har jeg endret topic/navnet på tråden for deg. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 jeg er da ikke dum ;) Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Gassdempre er billig, skjek biltema.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 sjekka biltema, dem hadde ikke til panser.. men jeg har kjøpt ny. om noen admin leser, bare slett "tråden" Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg