ZtilongZ Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Detter den rett ned hvis du kakker med en gang, eller kan det bare ha vært tilfeldig at du kakka i glasset akkurat når den datt ned som den pleier hvis du bare venter? :rolleyes: (Hvis det er det, så kan det være noe feil spenning i kretsene eller noe sånt...) Da kan du jo evt. måle over motstandene i kortet og sjekke om de fungerer som de skal. Vet ikke hva motstanden skal være på de... Sorry hvis jeg ikke er til hjelp :P Jeg har EEEGENTLIG ikke peiling, men det kan jo hende at vi finner ut av det alikevel :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 detter ikke ned tilfeldig nei, kun når jeg kakker, virker som den henger litt i noe, skal sjekke mer når jeg skal montere de nye instrumentlysene mine..:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg