Zetec Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by golfnos som du så på resultat listen til db dragracing fikk jeg elendig resultat der i sommer.. spillte 142,8db på xcs lørdagen før, og når den offisielle konk kom og jeg spillte fikk jeg det ikke til!! fikk tips etterpå at den ene bassporten var løsnet og sperret for lufta:mad: men men.. målt til 143 igjen for 1 mnd siden hos xcs..:op det er mye om man sitter i bilen..hehe:D Men måler ikke XCS med mic da? og ikke med føler? Er fort 1-2 og opp til 3 dB forskjell der. Den ene gangen jeg var der målte de hvertfall med mic mener jeg på. I sommer eller hva det var. Ser forresten ut til at jeg kjøper meg Fiat Uno nå, til dB-drag altså. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fishes83 Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 golfnos: du har pm ;) Siter eget design på egen bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 bumping up!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 selges!!!! må bort!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 virkelig ingen interesserte???? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by golfnos virkelig ingen interesserte???? :rolleyes: kanskje du forlanger for mye for bilen? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 er bare å komme med bud... prisen kan duskuteres til en viss grad;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by golfnos er bare å komme med bud... prisen kan duskuteres til en viss grad;) er ikke helt slik bil jeg er på leting etter.... men om bilen ikke er solgt etter 1-2uker, så er bilen for høyt priset i forhold til markedsveriden på den... for dem som er på leting etter slik bil som du har da, har som regel sett den alt... er jo biler som har stått et halvt år nå til salgs osv, til samme prisen, og eiern skjønner ikke at noe kjøper den, for han mener den er billig.... eller så kan det være en veldig spesiell bil, som ikke har så veldig stor kjøpergruppe, og det er derfor det tar tid å selge bilen... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Pater er ikke helt slik bil jeg er på leting etter.... men om bilen ikke er solgt etter 1-2uker, så er bilen for høyt priset i forhold til markedsveriden på den... for dem som er på leting etter slik bil som du har da, har som regel sett den alt... er jo biler som har stått et halvt år nå til salgs osv, til samme prisen, og eiern skjønner ikke at noe kjøper den, for han mener den er billig.... eller så kan det være en veldig spesiell bil, som ikke har så veldig stor kjøpergruppe, og det er derfor det tar tid å selge bilen... Pater: kan nok stemme det at det ikke er en for stor kjøper gruppe til slik bil, og den prisen, men plutselig en dag kommer det en interessert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 120 000? for en 1,6 l? Kjøss meg i ........ Det du har gjort med bilen skal egentlig ikke ha noe innvirkning på pris ! Tro meg.. gjort den blunderen selv! Tror nok du må litt ner i pris på den der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 hallo!! bilen er fremdeles til salgs notin var på service på onsdag 2/2 og da ble luftmengde måler skiftet, og bilen er sprek og fin igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 eu 9/2 nye ventilerte bremser forran og bak under skifting nå bonde OGSÅ NY PRIS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 BUMP :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 BUMP :titties: Enda ikke fått solgt den? Hvorfor står den som solgt på AutoDB da? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Enda ikke fått solgt den?Hvorfor står den som solgt på AutoDB da? ???????? kan det stemme?? la ut annonse der på torsdag... wtf? dette må undersøkes.. er ihvertfall ikke solgt.. EDIT: var inne på autodb nå og sjekket.. ligger der den som den skal.. står bare RING på prisen.. Hmm notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg