Simonsen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 HEL***** anger2 :fuckme2: Fikk ikke godkjent senkesette hos fucku biltilsynet fucku idag nei. Synd du ikkje fekk godkjent senkesette hos biltilsynet, hadde vorte vaise ja. sombrero Og so ve du nok sikkert prøva igjen, so eg ynskjer deg lykje til med det. Eller, er det sånn at får du ikkje godkjent det, so får du ikkje godkjent det? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Synd du ikkje fekk godkjent senkesette hos biltilsynet, hadde vorte vaise ja. sombrero Og so ve du nok sikkert prøva igjen, so eg ynskjer deg lykje til med det. Eller, er det sånn at får du ikkje godkjent det, so får du ikkje godkjent det? Jau takk du! Vanskelig å si det der.. men er vel ikke alle biltilsyn så er like pirkete på hjulstillingene! Menmen.. får se hva jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hvor mye er den senka? sitter med ett 60 foran - 30-60 bak senkesett som skal på så snart som mulig... håpet var jo å få det godkjent Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hvor mye er den senka? sitter med ett 60 foran - 30-60 bak senkesett som skal på så snart som mulig... håpet var jo å få det godkjent 60 foran 40 bak er den senket. Dette er jo vell ganske normal senking ? Vet du eller noen andre her på forumet om noen som har samme bil og har godkjent 60/40 senkesett i vognkortet sitt ? Har hørt noe styr om camberkit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 60 foran 40 bak er den senket. Dette er jo vell ganske normal senking ? Vet du eller noen andre her på forumet om noen som har samme bil og har godkjent 60/40 senkesett i vognkortet sitt ? Har hørt noe styr om camberkit.. Jeg får montert toppen og senkesettet mitt på bilen i morra eller fredag... vet ikke når den blir ferdig, men jeg skal nå prøve å godkjenne det senkesettet som jeg har kjøpt... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A_Ross Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hei hei vibe :smilbmw Dette må være en av de fineste E30 her på forumet! Har akkurat samme bil selv, 4 dørs men en 86modell. Den har jeg bygget om fra en 320 til en 325 i, inkludert komplett 325 bakstilling. Min er senket 60-40, og ble godkjent me en gang på biltilsynet. Skjønner ikke at de ikke ville godkjenne den, de må ha hatt en dårlig dag eller noe.....prøv å dra til et annet biltilsyn, bruker å variere litt i hvor strenge de er fra plass til plass. Når det gjelder hjulvinkelen som blir litt skjev finnes det såkalte eksentriske bærearmforinger å få kjøpt, hvertfall så gjør det det bake er ikke sikker på framme. Disse vil rette opp hjulvinkelen noe. Ser du har 8,5*17 foran, vil de felgene passe hvis man ikke har valset hjulbuene? evt passer 8,5*17 bak uten valsing? Vurderer nemlig å kjøpe 4stk 8,5*17 Keskin Kt1 felger fra Styling-Tech i Levanger, men usikker på om de går på uten valsing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Jeg får montert toppen og senkesettet mitt på bilen i morra eller fredag... vet ikke når den blir ferdig, men jeg skal nå prøve å godkjenne det senkesettet som jeg har kjøpt... Ny topp? Sweeeet. Det blir bra. hei hei vibe :smilbmw Dette må være en av de fineste E30 her på forumet! Har akkurat samme bil selv, 4 dørs men en 86modell. Den har jeg bygget om fra en 320 til en 325 i, inkludert komplett 325 bakstilling. Min er senket 60-40, og ble godkjent me en gang på biltilsynet. Skjønner ikke at de ikke ville godkjenne den, de må ha hatt en dårlig dag eller noe.....prøv å dra til et annet biltilsyn, bruker å variere litt i hvor strenge de er fra plass til plass. Når det gjelder hjulvinkelen som blir litt skjev finnes det såkalte eksentriske bærearmforinger å få kjøpt, hvertfall så gjør det det bake er ikke sikker på framme. Disse vil rette opp hjulvinkelen noe. Ser du har 8,5*17 foran, vil de felgene passe hvis man ikke har valset hjulbuene? evt passer 8,5*17 bak uten valsing? Vurderer nemlig å kjøpe 4stk 8,5*17 Keskin Kt1 felger fra Styling-Tech i Levanger, men usikker på om de går på uten valsing... Heihei! Takktakk! Janei.. jeg får prøve et annet biltilsyn neste gang ja. Kommer an på hvilket innpress felgen har.. men 8,5x17 skal gå fint bak! Er litt verre foran men.. det skal vel gå så lenge du ikke senker for mye. Ingenting er umulig :) Kom på en ting nå når A_Ross snakket om ombygging! Har glemt å nevne at denne bilen er ombygd fra 320i til 325i i 1994 i tyskland! Now the sea next! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Hei ! Skjønner ikke hvordan dere får flyttet på bilene med såpass senking. Hadde selv en 89mod 316i, i fjor med 30 mm senking fra Sachs. Som jeg klarte å rive opp et 4 cm hull i bunn panna på. Men klarte seg, gikk vel 130 meter sakte kjøring før lampa lyste. Ellers var den jo nedi når jeg skulle inn steder med liten fortauskant. Men denne var så rusten så den ble til spiker. Men veldig morsom lekebil, til å være 1.6L. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ny topp? Sweeeet. Det blir bra. Griiiin! Sprekk i blokka og! Så det blir ny motor+gearkasse da(gått 150k), viss jeg får den motorn... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Halla folkens Slenger ut noen bilder av pakken fra koed! Blir ikke montering helt enda. Girkassa Luftmengdemåler, gummiputer, radiatorslanger, hardyskive e34 m50 bunnpanne, oljepickup, svinghjul og clutch Maskina! Ferskt bilde av kjerra :) Alt skal seff vaskes før det settes inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 fei kkje sendt dej melding for du må slette i innboxa di kom det beskjd om,) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 fei kkje sendt dej melding for du må slette i innboxa di kom det beskjd om,) Done :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 En av få fine BMW`r! Men jeg liker ikke lyktelistene asså.. hehe Ser så kebab ut Hver sin smak :) Her er litt bilder av ting som har skjedd. Igår startet den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 lite luftfilter? hehe :p lov å spørre hvor mye man gir for en e36 `325 motor? hehe tankt på det samme selv :) skal ha meg e30 todørs bare jeg blir kvitt bilen Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Fy faen så pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg