Skillz2k Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har hamret i alle retninger for å få den av. Hamret det jeg tørde på en søndag med bare gamle tanter på alle kanter! :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 eg skiftet nettop på min golf da brukte jeg en fastnøkkel husker ikke nr men slo den inn så hoppet jeg og slo med en slegge og vips så var den løs:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by kidn eg skiftet nettop på min golf da brukte jeg en fastnøkkel husker ikke nr men slo den inn så hoppet jeg og slo med en slegge og vips så var den løs:) har byttet dette på en golf tidligere..fikk det fint da.. Merkelig at det satt på begge sider her! prøver på nytt i morgen i allefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 kan prøve med en ters og!! prøv i morgen du, ny uke nye krefter!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Skillz2k: Har du G-laderen liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Opus Skillz2k: Har du G-laderen liggende? Nej.. Kjøpte motor uten lader" Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Endeleddene kom av på første forsøk etter tips fra jettamaster! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Motoren er ute!! etter 2.5 dager klarte jeg å få den ut.. har gjort alt alene.. helt uten hjelp.. meget fornøyd med det.. selv om det sikkert hadde gått en milliard ganger fortere om vi hadde vert 2... Satt 2 paller under og en pallejekk.. jekket opp og dro så langt den kom.. Så hadde jeg god plass til å komme til skruene på eksosen.. VIdere ble girkassen og clutchen tatt av.. Gjort mye i dag føler jeg. Som lønn for strevet røk det til en sjokolade!! Noen bilder..TaKK linjegods for paller og lån av jekk :D Spesial utgave av Man Raskeste lastisen i bygda!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Skillz2k Endeleddene kom av på første forsøk etter tips fra jettamaster! bare hyggelegt:D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 HAr ikke stått stille selv om updateringene har uteblitt Motorrommet er så å si tomt.. ikke en ledning igjen.. Innvending har jeg fjernet alt av interiør tatt ut hele ledningsnettet.. I den forbindelse merket jeg at disse mattene som er under teppet er våte selv om bilen har stått innendørs i snart 3 måneder.. Virker som om de suger til seg fuktighet og ikke vil gi slipp på den.. Er det noe annet en kan bruke som lyddemping som ikke holder like godt på vannet som det som er der nå?? Brownbread eller noe som bil stereo gutta bruker?? Ellers har jeg fjernet skjermene foran.. Disse var god og rusten under g60 breddingen.. Var jo sikkert 2 tonn med sand og støv kilt godt under skjermen..Fant litt rust men ingenting alvorlig vil jeg tro Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Ellers har jo kommet et stykke på veien når det gjelder å handle deler Motor ledningsnett x 2 Intercooler Rallye front g60 bremser Turbo og manifold, Her er det en golf 3 TDi manifold som er snudd og sveiset på ny t3 flens..Turbo er da og t3 Så nå okuperer Golfen den ene halvdelen av garasjen mens delene okuperer resten av garasjen.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Skal ut med for og bakhjuls stillingene i helgen og lurer på om noen vet hvor en kan kjøpe komplett sett med foringer til bilen? Skal og kjøpe nyee senkesett.. dempere og fjærer.. Vil heller legge penger i et skikkelig sett enn noe billig justerbart..Skal ikke ha den så lav og vet med meg selv at når den først har funnet en kjørekøyde så kommer jeg aldri til å skru den verken opp eller ned Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kollevold selger polybush foringer, hvis det er sånne foringer du er ute etter. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 er slike.. ser ut som prisen for komplette sett ligger på rundt 150 Pund..dette for powerflex sine til gti Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Ok, koster 2000 for alle foringene til gti 8v\16v på kollevold, de gule foringene. Er vel litt andre foringer på G60 krengningshemmeren tror jeg, men du bruker understell fra gti? Isåfall så er det jo ikke noe problem. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg