Astroboy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Hei Var ute å kjørte i dag, og etter en stopp i ett lyskryss, så gjorde jeg som vanlig venta på grønt å kjørte videre, eneste som var forskjellig fra vanlig var at bilen hadde plutselig bare 1. gir. Hvorfor? det er spørsmålet mitt.. har sjekka oljestand, (med motoren i gang, giret i drive og på flat bakke, ja..) å den så fin ut... min teori er at han taiwaneseren som sitter inni kassa har tatt seg en tur til hjemlandet sitt for å sørge over familien (sorry vist du syns den var litt stygg, eller er taiwaneser selv...) i såfall så burde det gå an å få tak i en ny en å sette til jobben... ellers så virker kassen helt fint, revers, park og 1. gir, gir rett kraft når bilen står i bakke å alt slikt, men vil bare ikke bytte gir, går ikke an å sette den i 2. manuellt heller.... takker veldig for alle hjelpsomme tips som kommer inn Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Prøv å legg denne ut på Amcar forumet... sikkert flere som er innom der. Mine tips hadde bare blitt gjettinger og antakeligvis skapt mere forvirring enn nytte ;) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 OK, men ringte til noen som kan dette (Motortrim a/s) å de kom med to tips, Kickdown-vaieren og "Governor" som ligger under den blekk-skåla på siden av kassa.... Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hei Var ute å kjørte i dag, og etter en stopp i ett lyskryss, så gjorde jeg som vanlig venta på grønt å kjørte videre, eneste som var forskjellig fra vanlig var at bilen hadde plutselig bare 1. gir. Hvorfor? det er spørsmålet mitt.. har sjekka oljestand, (med motoren i gang, giret i drive og på flat bakke, ja..) å den så fin ut... min teori er at han taiwaneseren som sitter inni kassa har tatt seg en tur til hjemlandet sitt for å sørge over familien (sorry vist du syns den var litt stygg, eller er taiwaneser selv...) i såfall så burde det gå an å få tak i en ny en å sette til jobben... ellers så virker kassen helt fint, revers, park og 1. gir, gir rett kraft når bilen står i bakke å alt slikt, men vil bare ikke bytte gir, går ikke an å sette den i 2. manuellt heller.... takker veldig for alle hjelpsomme tips som kommer inn ikke morken vacum slange bare? men da skulle det gå og gire manuelt når du kommer opp på lit turtal.. men da tror jeg kansje man må opp på litt høyt turtal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ikke morken vacum slange bare? men da skulle det gå og gire manuelt når du kommer opp på lit turtal.. men da tror jeg kansje man må opp på litt høyt turtal. Er ikke vacuum på 700 kassene.... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexbleks Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hei Var ute å kjørte i dag, og etter en stopp i ett lyskryss, så gjorde jeg som vanlig venta på grønt å kjørte videre, eneste som var forskjellig fra vanlig var at bilen hadde plutselig bare 1. gir. Hvorfor? det er spørsmålet mitt.. har sjekka oljestand, (med motoren i gang, giret i drive og på flat bakke, ja..) å den så fin ut... min teori er at han taiwaneseren som sitter inni kassa har tatt seg en tur til hjemlandet sitt for å sørge over familien (sorry vist du syns den var litt stygg, eller er taiwaneser selv...) i såfall så burde det gå an å få tak i en ny en å sette til jobben... ellers så virker kassen helt fint, revers, park og 1. gir, gir rett kraft når bilen står i bakke å alt slikt, men vil bare ikke bytte gir, går ikke an å sette den i 2. manuellt heller.... takker veldig for alle hjelpsomme tips som kommer inn Hadde akkurat det samme problemet med min Mercedes 230E 1990 modell. Bytt automatolje og filter! Det fikset saken og den girer som bare det! (Man må kjøre litt etter du har gjort det før du merker endring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg