CorrieBoy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Skulle ut å vaske bilen og kose meg litt. Setter meg inn i bilen og vrir om nøkkelen... Ingen respons. Ikke litt hakking eller noe lyd fra motoren. Sjekka strømmen, bra med strøm, alt elektriske funka.. hmmm Prøver igjen, samme tullet! HVA SKJER? NOEN SOM VET? Fikk sjokk at noe var feil, lissom 1 år siden sist.. ;(;( Kan det være sikring nr 22 "Electric Fuel Pump" ?? Eller er det kanskje startmotoren?? (hva koster de?) Tidliger på dagen: Lukta litt svidd inni kupeen, lukta gikk fort bort, så tenkte ikke over det.. Parkerte bilen litt senere, og starta først opp nå kl 23:30.. Help ! ! ! Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Litt offtopic, men hva skjer med å vaske bilen halv tolv på kvelden?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 love skjer ;) Elsker bilen min vett, var litt slapp, tenkte en liten vask og litt cruising ville gjøre susen.. Ingen synspunkt på hva det kan være du heller? Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Kan være startern ja. Var slik på 205'en vår en gang.. Bare skru opp startern og se. Er det fukt inni den, vil den ikke fungere normal. Men klikker det i releène(?)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nei klikker ikke en plass.. Skal sjekke i morra, skal også prøve å lade opp batteriet.. ;) tnx 4 respons da Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Da funka den med en gang.. Skjønner ikke helt hvorfor det ble tomt.. men men! Funker nå Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg