KingCamel Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Har et lite problem.. Cdspillern min tåler ikke trykket som blir når jeg spiller musikk.. Den begynner å tulle å hoppe.. Noen som har tips om hva som kan gjøres for at dette ikke skal skje? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 *bump* Ingen som har tips? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by KingCamel *bump* Ingen som har tips? hoppe?? en kamerat av meg sin spiller kuttet ut på litt høyere volum.. det kom av dårlig jording så du kan jo sjekke det ut Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 du kan prøve å feste spillern bedre og mekke no demping rundt der spillern sitter så den ikke hopper. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violence Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Litt rart at den skal hoppe av trykket, er jo mange versting db drag biler som har spillern i dashboardet... Sitter den festet i dashen skikkelig?? Er jo en tapp bakpå de fleste spillere som skal kobles på en metallskinne som skal stå fast inne i din hullet, da vil spilleren stå mere stabilt... Dette ble gjort for mange år siden når spillerne hadde dårlige lasere og hoppet bare den så en dump i veien, men mulig dette også løser ditt problem... Du kan jo ta å holde den i hendene og spille skikkelig, da skal den jo ikke riste av vibrasjonene... Vet ikke hva du mener med hakking, men er du sikke på at ikke forsterker(ne) kutter? Mål spenninga over forsterker(ne) når du spiller høyt og når du ikke spiller, skal ikke være så veldig stort spenningsfall... Ring meg hvis jeg skal hjelpe deg å måle... Mvh Erlend Siter 2000 - BMW 320i 2003 - KTM 525 EXC 1976 - Ford Taunus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Violence Litt rart at den skal hoppe av trykket, er jo mange versting db drag biler som har spillern i dashboardet... Sitter den festet i dashen skikkelig?? Er jo en tapp bakpå de fleste spillere som skal kobles på en metallskinne som skal stå fast inne i din hullet, da vil spilleren stå mere stabilt... Dette ble gjort for mange år siden når spillerne hadde dårlige lasere og hoppet bare den så en dump i veien, men mulig dette også løser ditt problem... Du kan jo ta å holde den i hendene og spille skikkelig, da skal den jo ikke riste av vibrasjonene... Vet ikke hva du mener med hakking, men er du sikke på at ikke forsterker(ne) kutter? Mål spenninga over forsterker(ne) når du spiller høyt og når du ikke spiller, skal ikke være så veldig stort spenningsfall... Ring meg hvis jeg skal hjelpe deg å måle... Mvh Erlend Det er ikke at forsterkerne kutter.. Er samme opplegg som om du står med en diskman og rister til antishocken får nok.. Eller om du har en ripete cd.. Hvis du skjønner hva jeg mener? :) mvh Dag Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violence Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jepp, skjønte den.... :D Siter 2000 - BMW 320i 2003 - KTM 525 EXC 1976 - Ford Taunus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 legg opp nye strømkabler etc. til spilleren.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Har vert borti noen spillere av den rimelige typen som ikke takler humper og litt risting . Hvilken spiller er det ? Du må ikke legge demping rund spilleren som en foreslo, da blir den så varm at den takker for seg . Men fest spilleren om den er løs . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by ateam Har vert borti noen spillere av den rimelige typen som ikke takler humper og litt risting . Hvilken spiller er det ? Du må ikke legge demping rund spilleren som en foreslo, da blir den så varm at den takker for seg . Men fest spilleren om den er løs . Mvh Frank Det er en VDO CD751X. Hadde egentlig ikke tenkt å legge demping rundt den, siden jeg har problemer med at den blir for varm allerede :) Prizma: Hvis du leser postene, så kommer du frem til at det ikke er strømproblemer.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 du kan prøve å ta ut spilleren og spille lav så kan du dunke forsyktig på spilleren og se eventuelt om den er folsøm for det, er det slik så må nok laser/servo justeres, men hvis du må banke hard før den hopper så er det andre årsaker som er nevt tidligere, siste alternativ er jo å koble spilleren slik at du kan stå utenfor bilen med spilleren og dra opp volumen og se om det hopper, da eliminerer du andre årsaker... :D har den mp3 avspiller? en vanlig cd hopper tidligere en mp3 avspilling pga bufferen. lykke til! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg