autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Tarjei_Hugaas Autod, hvilke materiale er det som er lagt i dørsidene mine utenfor logoen? husker ikke hva det var du sa det hette? Du har vel ingen skjermer liggende til en god pris? eventuelt vet om noen som har 2 stk gode skjermer til en god pris? skal felle inn i nakkestøttene. Når har du tid til og ta dørsidene mine bakke? misforsto litt, det som ligger over focal logoen er lexan/plexi..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Autod: Ok ringer deg i morgen så blir vi enige om noe, tror ikke det blir noe bygging av dørsidene på denne lønningen men hvis du muligens hadde fått noe tid i mars/april hadde det vært flott. Forøvrig tror jeg det blir to 165v2 sett der også eller holder det med 1? har allerede kjøpt et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 holder nok lenge med et..:) ring du så avtaler vi nærmere..:) kan hende det ser bedre ut rundt de tider..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Tarjei_Hugaas Autod: Ok ringer deg i morgen så blir vi enige om noe, tror ikke det blir noe bygging av dørsidene på denne lønningen men hvis du muligens hadde fått noe tid i mars/april hadde det vært flott. Forøvrig tror jeg det blir to 165v2 sett der også eller holder det med 1? har allerede kjøpt et. Har du så feite dørsider og så har du "bare" V2? :rolleyes: Var jeg som skulle hatt de der... :D Jada, jeg er litt misunnelig ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Er veldig godt fornøyd med mine v2 jeg. Klart jeg kunne hatt dyrere men har så mye annet som har strekt budsjett laaangt og lengre en langt over grensa :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Hva gjør man for å lage logo i glassplata. :rolleyes: :rolleyes: Mener å skjære ut logo. :rolleyes: :rolleyes: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 for å lage logo i glasset finner det en masin som skjærer og graverer i graverer i plexi(graverer i glass også). (kunsstofflaser) ikke mange sånne i landet men..:) dei dørsidene her er det lagt en logo bak plexiglasset. se bildet..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Blei jo pent det der.. Er det de du har laget til Tarjei? Riiimelig strøken lakkering, pen farge også forresten :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ja, det er de.:) skikkelig bil må ha skikkelig farge..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Thats the F........cking nicest I ever seen. :eek: :eek: :eek: :eek: Må bare bestille 2 stk dørtrekk til Golfen.:rolleyes: :rolleyes: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 smooth :D Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det så veeldig bra ut. Hvordan er det med lakkeringen? Sendes det inn til lakkerer, eller har du skills på det området :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by autod for å lage logo i glasset finner det en masin som skjærer og graverer i graverer i plexi(graverer i glass også). (kunsstofflaser) ikke mange sånne i landet men..:) dei dørsidene her er det lagt en logo bak plexiglasset. se bildet..:) Fy faen, det var skikkelig lekkert, synd ikke resten av dørsiden matcher arbeidet ditt. Suveren finish på ditt arbeide. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Mr. SQ Fy faen, det var skikkelig lekkert, synd ikke resten av dørsiden matcher arbeidet ditt. Suveren finish på ditt arbeide. mvh Glenn Vet at ikke resten av dørsiden matcher, noen som har et tips på hva jeg kan gjøre for og få hele dørsiden til og matche? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by 2maz Det så veeldig bra ut. Hvordan er det med lakkeringen? Sendes det inn til lakkerer, eller har du skills på det området :) jeg er lakkerer...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg