Golf4 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Kan man ha en glassplate over forsterker - bassene - kodensator som slutt finish på bygget.Kasse i reshjuls brønn.MDF kasse. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 selvfølgelig..:) bruker alltid det jeg..:) men husk kjøling på forsterkerene..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 :D Takker for svaret ditt Autod.;) 6 - 8mm anbefalinger. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 spørs på størrelsen, det i min bil er ca 90 x 60 det er 4mm. holder fint det..:) glass er utrolig solid bare det ikke ligger løst..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Nei det blir å lage en såkalt ramme rundt bassene+kanter rundt bunn plata.Hadde tenkt å legge glassplata i lik høyde med kant listene rundt så att det går i ett.Har faktisk 2 stk glassspeil som er litt tonede.Har lyst til å skjære disse til bunn av plata. Har vært inne på tanken å bruke Neon lys rundt under glassplata. Det er 12volt uttak bak i bilen. Har vel lagd over hundre tegninger på hva jeg lyst å lage.:o :o But time will show.:D :D ;) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 det er noe dritt å skjære runde hull i glass hvis det var det du mente..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Nei glass speilet blir jo rundt den såkalte ramma til bassene. Glass på toppen, speil under. kanskje neon lys rundt kantlistene under glassplata.;) ;) ;) ;) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 da bør det funke..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Skal ut til en møbel snekker til uka å vise han en tegning av den såkalte 8- 12 kanta kassa.:D + bunnplata med kant lister rundt. Det er mulig det ikke lar seg gjøre men ingenting etter min mening skal være uprøvd. ;) ;) Håper å få lagt inn bilder etterhvert.:D :D Focal sin lukket kasse serie bruker de 22mm MDF.Vi får se hvor mye plass det blir igjen derretter regne liter på hvert sitt kammer. time will show :D :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Bare et lite spørsmål, hvorfor glass kontra plexi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 plexi=riper:( glass=ikke riper..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 hm, ja du sier noe. Tenkte bare på glass = knus eg. Har no god tilgang til begge deler så. Men glass blir jo litt mere profft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 har aldrig knust et eneste glass i en bil ennå..:) tåler utrolig mye..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Autod, hvilke materiale er det som er lagt i dørsidene mine utenfor logoen? husker ikke hva det var du sa det hette? Du har vel ingen skjermer liggende til en god pris? eventuelt vet om noen som har 2 stk gode skjermer til en god pris? skal felle inn i nakkestøttene. Når har du tid til og ta dørsidene mine bakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Glassfiber og polyuretan..:) har ikke noe spes billig liggende av skjermer, send pm eller ring meg så kan vi avtale nærmere..:) ps.har mye å gjøre en stund fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg