rallyroger Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Da er jeg endelig den lykkelige eier av en 1978 ascona b i den frekke originalfarven Orange. 2,0S som går skikkelig dårlig.. senket, mørke ruter og årets styggeste alu-vinge (thorsov?) noen som har lyst på? Trenger aksel/sperre, skrik ut om du vet om en. Bilen er kjøpt inn for å bli med til Gol den 29de og trene litt på isen der. Kom gjerne med forslag til forbedringer, kom også gjerne med en pris for å bytte ut motoren/gear til omega 2,0 ferdig montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 lyst på vinge? ja, om jeg får den, så tar jeg den jeg :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 bytte i noe annet? en støtdemper? wonderbaum? eller noe annet like unyttig. kom og hent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Kjøp en Rekord 2.2i delebil. Da får du en motor som er enklere å sette i. Bremsene passer på Ascona, da skal det gå ann og få godkjent den med 2.2i. Muligens 5 trinnskasse. Er en fordel med 2.2 for å få eksosen på riktig side i motsetning til 2.0i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Næmmen så nudelig da.. :D Jeg forventer en jævla stor terning i speilet, samt en anseelig mengde med wonderbaum i hanskerommet! Men ikke noe karsk eller hjembrent, det sparer vi til Afterdriften.. beer Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 bilen ble levert til meg slik: sotede ruter bak. gardin i bak vindu, svæær aluvinge fra thorsov, sports setetrekk... omega ratt sotede lykter bak.. urk urk.. dro vekk gardin, reiv av soting, skrudde av vinge ( får f.. ikke av festene- limt på lokket??) byttet ratt og baklykter og begynner nå å se litt bedre ut iallefall. skal få på andre felger og gode piggdekk ( her lukter det lastebilpigg ) skal også få kjøpt meg nytt boss til mitt kjære sparco ratt. prøver å få tak i to FIA utgåtte stoler og sette de inn, sperre er bestillt. har også lettet den betraktelig kun ved å sparke i siden bak, her var det rust..:rolleyes: monterer stereo og kjøper inn terninger så er vi klare for gol!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by rallyroger ... har også lettet den betraktelig kun ved å sparke i siden bak, her var det rust..:rolleyes: monterer stereo og kjøper inn terninger så er vi klare for gol!!:cool: Sleng i noen 12" basser, da detter det sikkert av 40 kilo rust, enkel måte å lette på :) Skal du sveise sperre på bilen? Lurer fælt på om det er noe å satse på. Tror ikke det er noe å kjøre med til vanlig.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg kjøper en ZF sperre.. MOAHAHAHA:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by rallyroger jeg kjøper en ZF sperre.. MOAHAHAHA:cool: Haha.. du gikk for billig varianten når du først var i gang ;) Det er bra!! Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Billig?? nei? men hvordan monterer jeg driten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg