Gå til innhold

Noen som har noe å si på denne?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter en 206gti som ikke har gått så veldig langt, noen som vet om noen som er til salgs??

 

Noen som vet om typiske feil/mangler på denne bilen, hva bør jeg se etter??

 

 

 

Hva mener dere om denne? Pris,km,utstyr osv...

 

 

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1105049992400?finnkode=4696771&sid=0aE4-Tx0l992396&pos=1

 

TAKK for TIPS OG RÅD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så alt for ille det... ser på nicket ditt at det står 1986, betyr det at du er født 1986? Isåfall, har du sjekket forsikring på en GTI? Ikke billig ;)

Personlig så har jeg ikke så mye positivt og si om Peugeot 206 og Bertel O Steen, hadde en 2001mod. 206 XS 1.6 110hk, ikke så ulik GTI'n, var en del tull med den og B O Steen var ikke akkurat medgjørlige... jeg skal hvertfall aldri handle bil med de igjen, hva du gjør er opp til deg, men da har du hvertfall min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Sikkert ikke så alt for ille det... ser på nicket ditt at det står 1986, betyr det at du er født 1986? Isåfall, har du sjekket forsikring på en GTI? Ikke billig ;)

Personlig så har jeg ikke så mye positivt og si om Peugeot 206 og Bertel O Steen, hadde en 2001mod. 206 XS 1.6 110hk, ikke så ulik GTI'n, var en del tull med den og B O Steen var ikke akkurat medgjørlige... jeg skal hvertfall aldri handle bil med de igjen, hva du gjør er opp til deg, men da har du hvertfall min mening :)

 

ok, takk for tipset.. Stemmer at jeg er født i 1986, skal ha forsikring på mor eller far..8000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex1986

Hei, er på jakt etter en 206gti som ikke har gått så veldig langt, noen som vet om noen som er til salgs??

 

Noen som vet om typiske feil/mangler på denne bilen, hva bør jeg se etter??

 

 

 

Hva mener dere om denne? Pris,km,utstyr osv...

 

 

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1105049992400?finnkode=4696771&sid=0aE4-Tx0l992396&pos=1

 

TAKK for TIPS OG RÅD!!

 

 

Syntes ikke den var så billig, og den er hvertfall ikke sterkt redusert i pris pga. stort lager :P

 

Sjekk http://www.autodb.no - har vært billigere eksemplarer der flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

 

 

Syntes ikke den var så billig, og den er hvertfall ikke sterkt redusert i pris pga. stort lager :P

 

Sjekk http://www.autodb.no - har vært billigere eksemplarer der flere ganger.

 

 

 

Har sjekka autodb men den andre som ligger der er jo dyrere + at den har gått lenger...

Trodde ikke 139.000 var så ille jeg..

Når kom 206 Gti?? Sikker på at det ikke er noen eldre mod du har sett da??

 

Er det mange 206gti i norge/ofte noen til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex1986

 

 

 

Har sjekka autodb men den andre som ligger der er jo dyrere + at den har gått lenger...

Trodde ikke 139.000 var så ille jeg..

Når kom 206 Gti?? Sikker på at det ikke er noen eldre mod du har sett da??

 

Er det mange 206gti i norge/ofte noen til salgs?

 

Ofte sett de til rundt den prisen der.. mellom 120 og 150 er vanlig.

 

Syntes alltid jeg finner noen til salgs når jeg leiter ja, men det er ikke den bilen det er flest av heller. Trodde de kom i 1999 jeg, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår