desses Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 audi-maniac: Er det mulig jeg kan ha sett bilen din på parkeringsplassen like ovenfor flytebrygga på rognstranda? Mener jeg så en nydelig 3 dørs rød golf 2 med rs felger der i fjor sommer, eller var det året før? Mange som har hytter i området fra Skien så jeg tenkte dette måtte være deg. Må bare si at jeg syns den type felger på 2'er er rått. Enda tøffer live enn på bildene folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by kimoajajaj Bilen din var skamlik min Mr. Jenssen ! :) Eneste forskjellen er felger, du har DTM speil & du har ikke listene på siden.. Skal få postet bilde av min når jeg kommer meg bak rett maskin :) Copycat.....hehe... Ja, er en viss likhet ja... Du har dog litt mer moro under panseret... Min er en annen farge da...ikke svart, men den ser svart ut på bilder...er graphit metallic. Slags koksgrå med masse flakes i. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by desses audi-maniac: Er det mulig jeg kan ha sett bilen din på parkeringsplassen like ovenfor flytebrygga på rognstranda? Mener jeg så en nydelig 3 dørs rød golf 2 med rs felger der i fjor sommer, eller var det året før? Mange som har hytter i området fra Skien så jeg tenkte dette måtte være deg. Må bare si at jeg syns den type felger på 2'er er rått. Enda tøffer live enn på bildene folkens. det stemmer det.svigers har hytte der så jeg er der nesten hele sommeren;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 noen som skal selge ?;D send meg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl noen som skal selge ?;D send meg en pm skulle men fikk ikke solgt.;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 for hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl noen som skal selge ?;D send meg en pm Ka prisklasse og sånt tenker du på? eg skal selge min :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 pris er ikke så nøye, men bilen må selvfølgelig se fin ut og være kjørbar:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl pris er ikke så nøye, men bilen må selvfølgelig se fin ut og være kjørbar:P http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=629369 her er annonsen... gi meg en lyd hvis det er inntresant eller det er noe du lurer på :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 ser lite intresangt ut. er jo ikke kjørbar engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl noen som skal selge ?;D send meg en pm Prisklasse ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 vet ikke helt, men hadde ikke tenkt meg over 30.000 hverfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by mbl vet ikke helt, men hadde ikke tenkt meg over 30.000 hverfall.. Dobble summen så blir vi vel enige :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=57012 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 kan kjøpe min for 38k :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 blir nok lite aktuelt med den g60'en, har ikke råd. sInnzYk hva med noen bilder og info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg