Tag-Racer Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Selger en BMW 320i e30 1983 modell. EU godkjennt for 1 år siden 170000km, servicehefte mdf. nesten alle servicer har vært fulgt oppgjennom. Har vært eid av en eldre mann i alle år fram til i fjor. Sølvmetallik, noe rust i vestre forskjerm litt under venstre dør og noe i vestre kanal og litt i høyre. Ellers er den etter mitt skjønn rustfri, ikke noe rust i støtdempertårn, takluke eller motorrom. Den har pent og lite slitt interiør, el-speil og det følger med nesten nye Pioneer hattehøytalere og fronthøytalere i et merke jeg ikke husker (kostet 1800kr totalt) Den bruker litt olje (ingen lekasjer, pent motorrom) når den går på 5w-40. Eksosanlegget (fra 1. lyddemper og ut) var byttet i høst. Noe småplukk er det jo (sentrallåsen funker bare på igjenlåsing, bakasjen har ny lås og engen nøkkel) men alder i betraktning en fin bil. Har pigg dekk på stålfelg, Continental dekk (1sesong) på org 14"alu. Og 15" alu sommer felger med ymse dekk. Bilen ble avskiltet rett før nyttår da jeg ikke vil betale årsavgiften. Har også en 1986 320i delebil. (alpine-weiss farge) Denne bilen har ikke skilter eller vognkort, men er kjøpt og betalt ;) Men bilen har kvitteringer på ca 40000 fra de siste 3 årene. Bla. ny clutch. Motoren trenger ny toppakning, men har selv kjørt bilen og den går godt. Denne har gått ca 180000 Har litt slitt forsete. mye karossrust, særlig i bakskjerm og høyre hjulbue. Ikke frontrute på vestre side. Mangler varmeapp. viskermotor, fordelerlokk og rotor. Bilen starter og går ikke nå men delene ligger i bagasjen ( tennpluggledning og coil). Tror motoren på denne er verdt litt. Mye deler inntakt, frontlykter, speil (el.) instrumenter, hvertfall 1 baklykt, dørtrekk, baksete, osv. Interiørfarge er blå og grå. En bra dele bil. Kunne tenke meg 15000 for begge bilene, må bort. Har desverre ingen bilder. Ring meg/sms (Lars) på 47025396, har ikke internett så får ikke sjekket her så ofte. Bilene står i Ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 noen mulighet for kun og kjøpe en av dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Muligheten er jo selfølgelig der. Hvem tenkte du på da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg