lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Etter å ha lest tråden om luftfilter så har jeg blitt veldig i tvil her .. Jeg er keen på et slikt filter som erstatter luftfilter , det ser mye råere ut. Men vil det gi noen lyd sammenlignet emd et filter som passer i filterboksen , tenker da på et KN filter eller noe .. Hva annbefales . Jeg har ikke like spesiell motor som den 1.3 l. 1.8 injection har jeg .. Tips mottas Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 kommer helt an på hva slags innsprøytning du har.... Hvilken har du ? send med ett bilde fra motorrommet ditt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har bare dette gammle bildet (ja jeg vet skitten motor ,, ser ikke sånn ut idag :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 kjøp deg et kon filter.. av typen green cotton eller no slik Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 nei huff, har det på samme motoren jeg! blir kald om vinteren, og så står den og murrer på tomgang Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Tja, tar jeg ikke feil, så har ikke denne mono-injection noen type MAF sensor i innsuget, så her kan du enten bytte ut alt fra injection enheten og ut med et power rohr ( rør i polert alu eller stål med konfilter på ) dette koster litt og vil fungere dårlig om vinteren av årsaker før nevnt. Den andre løsningen er som sagt å borre fullt av hull i underste del av luft filter boksen og samtidig bytte til et K/N (eller annet) innsatnsfilter, og samtidig fjerne slangen til forvarmingen. Dette vil gi noe mer effekt og en råere lyd, men vil muligens være noe problematisk på høst/ vinter..... Gå derfor på skroten og skaff deg en ekstra bunn til luftfilterboksen som du kan sette på om vinteren, pluss at du kobler til forvarmingen. Dette gjøres på 5 minutter... Den siste løsningen med innsatsfilter og luftfilterboks er uten tvil den beste siden du ikke skal trimme noe spesiellt videre... billig også... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Noen som kan bekrefte dette med powerrohr ,, det hadde vær kult :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 litt off topic men... noen som har peil på dimen på røret til luftfilterboksen..??? orker ikke skru av og måle for det er garantert noen som veit det her.... Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Joda, power rohr fungerer fint det.. det eneste er om man får det til din bil... vet at raceland.no hadde i fjor, men de er kuttet ut i år og de er tomme på lager for det meste... det som dette avhenger av er om du får det til din bil og om du har en slags luftmassemåler på innsuget ditt, har du det, kan power rohr ikke brukes... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Selges på autospar, under kategorien luftfilterrør ellerno. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by jÅnni litt off topic men... noen som har peil på dimen på røret til luftfilterboksen..??? orker ikke skru av og måle for det er garantert noen som veit det her.... jeg dytta mitt 60mm greenkonfilter inn der, så antar at det er 60mm åpning =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 power rohr har de også på http://www.raceland.no se under produkter, innsug og power rohr... ganske billige og... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Oki så power rohr passer , men jeg vet ikke om jeg har en luftmengede måler .. Men det skal jeg finne ut av .. Kan ikke noen finne et oppsett som passer bilen min :) tenker da på powerrohr og filter ,, var mange forskjellige filter der så jeg .. Hva er bra ?? Gir power rohr noe lyd egentlig ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er høvelig fornøyd med k/n Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by lars-frr Oki så power rohr passer , men jeg vet ikke om jeg har en luftmengede måler .. Men det skal jeg finne ut av .. Kan ikke noen finne et oppsett som passer bilen min :) tenker da på powerrohr og filter ,, var mange forskjellige filter der så jeg .. Hva er bra ?? Gir power rohr noe lyd egentlig ? For å si det sånn: får du ikke lyd av power rohr, så får du ikke lyd av noe.. Det filteret på den siden som heter kun konisk passer perfekt sammen med et power rohr.. Det filteret bruker jeg og er meget fornøyd... koster jo halvparten av K/N og... men vet ikke om det var power rohr til din bil der.. kan sikkert finne noe som passer allikevell... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg