saab_alex Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hvis jeg kjøper meg en liten olje catch tank til 20$ hvor mye må jeg regne med at den koster hjem til postkontoret? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 458,8 NOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 takk:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by aryx 458,8 NOK Hvordan var dette regnestykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by |Adeel Hvordan var dette regnestykket? 20 * 6,1 = 122 frakt på ca 250 kr, kanskje mer... 25% moms av dette igjen Kommer på litt under 500 kr cikus, kommer ann på hvor billig man kan få frakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by aryx 20 * 6,1 = 122 frakt på ca 250 kr, kanskje mer... 25% moms av dette igjen Kommer på litt under 500 kr cikus, kommer ann på hvor billig man kan få frakta. Åja... Tenkte på momsfradrag fordi varen koster under 200 norske kr., men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 forhåndsbetal og få sender til å sende som gave......eg bestilte golf3 look håndtak til 2ar golfen min....fårhåndsbetalte, 600kr med frakt...sender sendte som gave og plutselig låg pakken i posten uten noko mer pengestyr......det var fra kina til norge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by vwgolf2gti16V forhåndsbetal og få sender til å sende som gave......eg bestilte golf3 look håndtak til 2ar golfen min....fårhåndsbetalte, 600kr med frakt...sender sendte som gave og plutselig låg pakken i posten uten noko mer pengestyr......det var fra kina til norge.... Det er dobbel pris av hva de koster i Norge da.. Er ikke alltid utlandet er billigst. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Golfy Det er dobbel pris av hva de koster i Norge da.. Er ikke alltid utlandet er billigst. nei det er det ikkje, derfor må man sjekke slik og vurdere oppmot norske priser....eg sparte ivertfall nokken lapper :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg