Gå til innhold

"Etternavnet" på VW?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Originally posted by le0n

Bare lurte på om noen av dere kan fortelle meg hva Highline står for i VW (Golf) ?

 

Og hva står Colcor Consept for?

 

Highline er den beste utstyrspakken. Med skinnseter etc?

 

Colour Consept, dette er vel noe Polo 6N har. Du får skinn seter med i svart og i samme farge som bilen.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Higline har stort sett alt utstyr, som f.eks regnsensor, speil som dimmer automatisk og alt elektrisk unntatt setene+++. Men skinnseter må kjøpes i tillegg.

Nå kalles det vel ikke Highline lenger, fått nytt navn tror jeg.

Golf kom med C.C. i vr6 , cab og Gti i 3'eren. Og Polo. Tror oxo Golf 4 ble levert en stund i det oxo, litt usikker.

Gul bil har f.eks gule skinnseter og andre ting som matcher.

Ble levert i gul, rød, svart, blå og grønn.

Gul og svart er de mest vanlige i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Higline har stort sett alt utstyr, som f.eks regnsensor, speil som dimmer automatisk og alt elektrisk unntatt setene+++. Men skinnseter må kjøpes i tillegg.

Nå kalles det vel ikke Highline lenger, fått nytt navn tror jeg.

Golf kom med C.C. i vr6 , cab og Gti i 3'eren. Og Polo. Tror oxo Golf 4 ble levert en stund i det oxo, litt usikker.

Gul bil har f.eks gule skinnseter og andre ting som matcher.

Ble levert i gul, rød, svart, blå og grønn.

Gul og svart er de mest vanlige i Norge.

 

Heter Exclusive nå, Og skinnseter koster ca 20.ooo.

VAG Power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Higline har stort sett alt utstyr, som f.eks regnsensor, speil som dimmer automatisk og alt elektrisk unntatt setene+++. Men skinnseter må kjøpes i tillegg.

Nå kalles det vel ikke Highline lenger, fått nytt navn tror jeg.

Golf kom med C.C. i vr6 , cab og Gti i 3'eren. Og Polo. Tror oxo Golf 4 ble levert en stund i det oxo, litt usikker.

Gul bil har f.eks gule skinnseter og andre ting som matcher.

Ble levert i gul, rød, svart, blå og grønn.

Gul og svart er de mest vanlige i Norge.

 

Skal du ha colour Consept ville jeg gått for sort eller blå....

de andre blir veldig fort "stygge" i skinnet da svært få tar skikkelig vare på setene...

Highline,Firstline og Trendline var vel utstyrsvarianter på VW,men innholdet i pakkene varierer fra bil til bil og år til år...

Omtrent som gamle GL,CL og C...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har en Golf Highline, denne har ikke hverken regnsensor eller automatisk blending av speilet, den har også bare manuell aircondition, men den har fjernstyrt sentrallås, 4x el. vinduer, sportsseter, sportsratt, skinn-girkule, midtarmlene, originale lettmetallfelger og litt annet småtteri..

 

Tror ikke Highline betyr at det er så voldsomt mye utstyr, regnsensor og automatisk blendende speil er nok ennå ekstrautstyr (var ihvertfall det i 1999 da den bilen var ny).

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spangen

Min mor har en Golf Highline, denne har ikke hverken regnsensor eller automatisk blending av speilet, den har også bare manuell aircondition, men den har fjernstyrt sentrallås, 4x el. vinduer, sportsseter, sportsratt, skinn-girkule, midtarmlene, originale lettmetallfelger og litt annet småtteri..

 

Tror ikke Highline betyr at det er så voldsomt mye utstyr, regnsensor og automatisk blendende speil er nok ennå ekstrautstyr (var ihvertfall det i 1999 da den bilen var ny).

 

 

Oki, min Bora 99 modell er det det på, men kan hende det er pga det er Bora. Vet at på Vento var det mer utstyr enn Golf 3. Men en kamerat av meg som har Highline 00 eller 01 modell har det oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

 

Oki, min Bora 99 modell er det det på, men kan hende det er pga det er Bora. Vet at på Vento var det mer utstyr enn Golf 3. Men en kamerat av meg som har Highline 00 eller 01 modell har det oxo.

 

Kjøpte du din bora når det var kampanje eller noe sånt? Æ kjøpte min golf når det var en sånn introdukjson på Generation serien og da fikk jeg automatisk blending av speil og lakkerte lister men ikke regnsensor da. Trur hvertfall Highline har lakkerte lister oxo i forhold til trendline.

VAG Power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i fjor høst så ikke sikker på hvordan det var. Men er i tillegg treverk og takluke.

Treverk var faktisk ganske fint i forhold til hva jeg trodde...

Men en kamerat som oxo har Highline(nevn ovenfor) har oxo regnsensor og dimmer, derfor jeg trodde det...

Er lakkerte lister og sånn oxo ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår