zub Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 2.0 Cih med smidde stempler, større ventiler, stivere ventilfjærer, Y12 Enem kam og dobble 40 Dellorto forgassere med innsug og trakter. Motor er komplett og kjøreklar, det eneste som er feil er dysinga i gasserene. De bør dyses om, men motoren fungerer fint ellers. Pris: Tja......gi meg ett bud Vil helst bli kvitt denne fort pga pengemangel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Litt grett å vite hvilken bil motoren har stått i kanskje? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Er ikke store forskjellen på 2.0 Cih motorene da...vet ikke om den kommer ifra manta,rekord eller ascona. Men den satt i en ascona da jeg kjøpte den, så satte jeg den i en ascona sjøl. Var det noe spesielt du lurte på siden du spurte etter detta ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Ok! joda, skulle hatt motor til kadetten min, men det er jo fwd, blir litt snuing og vring, ikke minst tilpassing på den motoren da vell:rolleyes: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by gsi-power Ok! joda, skulle hatt motor til kadetten min, men det er jo fwd, blir litt snuing og vring, ikke minst tilpassing på den motoren da vell:rolleyes: passer ikke med cih i en fwd opel. Boltsirkel på kassa er forskjellig fra ohc-cih. ZuB: 1000kr ?:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hehe, tror du må se litt dypere i lommeboka gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hehe.. vet det (dessverre) :) Mye hadde du tenkt deg ? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hmm...trenger penger fort, men rundt 5000 hadde jeg tenkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Come on !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 *Sympati med zub* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 takker......;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hmmm... int.. e litt for langt kanskje å kjøre frå sunnmøre for å kjøpe en gammal opel motor.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hva skal du ha for motoren ferdig satt inn i min ascona b? skal ha motor før den 29de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 rallyroger: Har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 :) *bumpibump* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg