Cheron Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Ryddet i boden, og selger unna BILLIG følgende deler: Strøkent dashbord, stått en i 8v gti 200 kr Originale baklykter 100 kr Nesten helt ny grill med extra lys 300 kr Luftfilterboks til 16V gti 50 kr Ledningsnett til motorstyringen til 16V GTI med begge hjerner selges også. PL motor. Bud? Speil uten glass til 90 dører. Venstre side. Med justeringen. 100 kr Så fant jeg jaggu ledningsnett til motoren til 8V gti 100 kr Er bare å by... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 har sendt deg PM Cheron. Orph: angående PM`en du sendte meg, så skal jeg tenke litt på det, gir deg svar snarest:) Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Orph Innsuget er også av interesse :) Pris ? Bud? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Orph Hmmm... Kan starte lavt :P 300kr Hehe... Og neste bud blir på? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Lagt til noen felger til salgs... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Orph Hva erreru sier ? Erre for lavt ? ;) Alt for lavt når jeg ga det dobbelt for det... Og da var det helt jævli å se på.... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Lagt til seter.. Og speil til 90 dør. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 bilde av seta takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 og så var calipprene solgt til værste høvdingen i dalen:D me:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by vwgolf2gti16V bilde av seta takk... Bilde på hjemmesiden min... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Opp Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Cheron Ryddet i boden, og selger unna BILLIG følgende deler: Strøkent dashbord, stått en i 8v gti 200 kr Originale baklykter, hele 100 kr Nesten helt ny grill med extra lys 300 kr Bremse calippere bak gti 200 kr SOLGT Luftfilterboks til 16V gti 50 kr Innsug til 16V "store typen" denne er begynt å poleres ned. Den er grov slipt og gjenstår bare å kose seg med fint vannslipe papir. Bud? Ledningsnett til motorstyringen til 16V GTI med begge hjerner selges også. PL motor. Bud? Et splitter nytt Weitec senkesett, med dempere, fjærbein og fjærer. Ligger ubrukt i eska. Senker 60-40 selges 3500 kr SOLGT Har også noen HYLTØFFE (NOT) 15 toms felger, 3 eiket ( saablook) med VW emblem på. Nesten helt nye sommerdekk. 195-50-15. Skal vi si 1000 kr Og så selger jeg noen Golf 2 GTI stoler... Passasjerstolen er strøken. Mens førerstolen har disse typiske slitte partiene... 500 kr for begge Speil uten glass til 90 dører. Høyre side. Med justeringen. 100 kr Så fant jeg jaggu ledningsnett til motoren til 8V gti 100 kr Er bare å by... :) Ingen som trenger litt småtteri??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da blir det vel å finne frem hengeren og kjøre alt på dynga. Kan evt bytte det mot andre deler til Golf 1 - Golf 1 cab. Noen som har ASUV 6x14 toms felger?? Bytte mot 15 tommerene mine? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Bømp igjen... Har fjernet det som er solgt... Ingen som trenger smårasket? Selger det til halv pris av oppført pris..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 hei!! er veldig int i det innsuget;dash å ledningsett jeg! hvor mye!? hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg