BMW 325i Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg har 3 par 6*9 og en rockford 12 sub til ca 5000 (noen år gammel). jeg har fått foreslått RF p6002 + p4004 . Er det noen som vet om noen tilsvarende forsterkere? Jeg får de for 7000 tilsammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Må du på død og liv ha Rockford Fosgate da? Det finnes mange andre merker der ute som gjør en bedre jobb, lydmessig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 har du 3 par 6x9" ? stakkars mann.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Morel Må du på død og liv ha Rockford Fosgate da? Det finnes mange andre merker der ute som gjør en bedre jobb, lydmessig!!! nei det er det jeg har fått anbefalt (av forhandler), det jeg lurte på var om noen hadde noen forslag til andre forsterkere som kan gjøre samme jobben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg tillater meg å ramse opp "alle" de merkene jeg vil anbefale: Soundstream! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Morel Jeg tillater meg å ramse opp "alle" de merkene jeg vil anbefale: Soundstream! Noen spessielle forsterkere fra de? til max 10000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Det kommer noen nye modeller om ikke så alt for lenge. Smør deg med tålmodighet og vent på den nye serien "Little Wonder". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Morel Jeg tillater meg å ramse opp "alle" de merkene jeg vil anbefale: Soundstream! Det rådet skal i allefall jeg følge :D Vet ikke helt hvordan de gjør det i 2005, kommer vell nye serier snart.. Men i Van Gogh serien finnes i allefall per dags dato flere pene forsterkere til godt under 10.000. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 JLaudio slash series...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Flasher har du 3 par 6x9" ? stakkars mann.. Tihi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Morel Må du på død og liv ha Rockford Fosgate da? Det finnes mange andre merker der ute som gjør en bedre jobb, lydmessig!!! Nå synes jeg du beveger deg litt på grensa her, og det er seriøst ment.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Zetec Nå synes jeg du beveger deg litt på grensa her, og det er seriøst ment.. Tør jeg spørre hvorfor...? Har en ikke lov til å si hva som er fakta og sine egne meninger her, og kun skrive det du vil høre..? Jeg er selv av den oppfatning at du finner mangt her til lands som låter langt bedre til en lavere pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by RiZLa Tør jeg spørre hvorfor...? Har en ikke lov til å si hva som er fakta og sine egne meninger her, og kun skrive det du vil høre..? Jeg er selv av den oppfatning at du finner mangt her til lands som låter langt bedre til en lavere pris... Joda, hører folk sier så, men jeg har så langt ikke hørt dette selv. Og har spørt om å få demoer av folk som sier så, men når alt kommer til stykket så har de enten ikke demobil tilgjengelig, den er ikke ferdig, eller så er det ikke bedre likevel.. RF er overpriset i enkelte butikker ja, men har fortsatt til gode å høre noe som er mye bedre til en lavere pris.. Egne meninger er ok, men at dette er fakta tror jeg ingenting på.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by RiZLa Tør jeg spørre hvorfor...? Har en ikke lov til å si hva som er fakta og sine egne meninger her, og kun skrive det du vil høre..? Jeg er selv av den oppfatning at du finner mangt her til lands som låter langt bedre til en lavere pris... enig.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Zetec Joda, hører folk sier så, men jeg har så langt ikke hørt dette selv. Og har spørt om å få demoer av folk som sier så, men når alt kommer til stykket så har de enten ikke demobil tilgjengelig, den er ikke ferdig, eller så er det ikke bedre likevel.. RF er overpriset i enkelte butikker ja, men har fortsatt til gode å høre noe som er mye bedre til en lavere pris.. Egne meninger er ok, men at dette er fakta tror jeg ingenting på.. Alvorlig talt!!! Er RF det bestlåtende produktet til under kr.10.000,- tilgjengelig i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg