error Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Selges!!! HBO. 100.000,- (første som ringer og har 100.000 får den) Saken er den at... Jeg skal inn i militæret. Og viss jeg ikke klarer å snike meg unna det, så sliter jeg med tanke på lån og sånnt. Bilen er ikke rasert, på noen slags måte. komplett service hefte, norsk bil, km stand: 190.000. bilen har stått inne i varm garasje siden det ble snø. Det er en Audi A4 1,8 Turbo. Nye vinterdekk (pigg) Nye sommerdekk (235/45/17") Så nå er det bare å ringe.. Her er det noen som kan få seg mye bil for pengene sine.. :) Kan jo skrive litt mer, for jeg gidder egentlig ikke å svare på så mange spm. KM. stand: 190.000 Modell: 1995 (Desember 1995) Vanlig intr. ikke klima. Chippet (193 hk) dump ventil, ettermontert IC, nye bremser, ny forstilling november 2002), fin i lakken. Har mere styling liggende, (ny front).. ingen skader. Et svimerke i baksetet er alt som feiler bilen innvendig.. Har kvitteringer for masse masse penger liggende.. Alt kan faxes til seriøse henvendelser. Tilstandsrapport, kvitteringer, trim satsen, mere bilder. alt kan sendes pr mail. eller faxes... Ring for mere informasjon Back to work... :) -- Roger (41145048) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 oi så gla jeg er for at jeg har så småe bilder..... Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Flere bilder... =] Dekoret på sidene er IKKE på bilen nå. Men dette er alt av bilder jeg har av bilen.. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ok bil det der ja, men får man heftelsene med på kjøpet? Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hva betyr 158000kr i salgspant? Hvis jeg ikke har misforstått så betyr det at man har gjeld på 158k ett sted og bilen som sikkerhet? Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by P11 Ok bil det der ja, men får man heftelsene med på kjøpet? Salgspant i motorvogner: VE94879 NOK 158.000,00 til Nordlandsbanken ASA, Sortland til sikkerhet for innkjøpslån. Forfall siste avdrag: 01.01.2009 Betyr vel bare at han har brukt bilen som sikkerhet for billånet? Er ikke det rimelig vanlig da?? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det betyr nok at vedkommende som selger bilen tok lån med sikkerhet i bilen når den ble kjøpt. Man må undersøke hvor mye dette lånet er pr dags dato og ved et eventuelt kjøp betaler man først til de som har pant i bilen. Hvis ikke kan det bli unødvendige problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det med heftelser ordner han sikkert, bare å få det med i kjøpekontrakten at heftelser blir slettet så fort så overhode mulig... O.T Er det i lødingen eller på melbu? :) Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Litt off-topic, men det lånet kan jo være nedbetalt for alt vi vet. Er ikke nødvendigvis slik at banken oppdaterer Brønnøysundsregistrene når billån blir nedbetalt. Dette er ihvertfall mine erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 158.000 er det jeg tok lån på når jeg kjøpte bilen. Og det er ikke 158.000,- igjen på det lånet i dag... Har vel 70.000 igjen på det å betale.. Og det følger ikke med bilen, viss ikkje kjøpern har veldig lyst til det da.. Er det veldig normalt å bli lurt til å kjøpe en bil med lån på kjøpet i dag?! Tror det skal være veldig vanskelig i så fall.. I vertfall i dette tillfellet blir det bekreftet av banken min at lånet blir slettet så snart jeg har salg på den. Så det er ikke noe å stresse med det.. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Dårlig med respons. :rolleyes: 100.000,- er ikke mye for en Audi A4 :) Bedre tilbud skal man lete lenge etter.. Har jeg nevnt at DU får med tilstandsrapport fra NAF, og audi?! Og at de er feilfri. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg