znapp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehe jeg trenger også å få lakkert bil! ;) ;P Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jeg og :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Du Reyes....... Siden det ikke er så langt fra Drammen til Asker og jeg trenger å få lakkert kanalene og frontleppa på MX5'en, så kan du jo gi meg en pris og ta jobben;) Kanalene er strøkne, men de er svarte mens resten av bilen er blå. Leppa har fått seg noen riper i løpet av vinteren. Har du skikkelig utstyr og kan få tak i riktig farge? PM, mail:jonaldo@netcom.no eller mob: 40482959 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paladin Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har dere kommet fram til noen løsning? Ettersom hva jeg forstår er ingen av dere faglært på området? Jeg ville da si det er greit at han gjør grunnarbeidet med sliping og sparkling og den pakka der. Begge har vel samme forutsetninger for å få ønsket resultat. Han pakker opp til lakk og kjøper alt som trengs for å gjøre jobben. Å sprøyte bilen er det som tar minst tid. Synes ikke det er no særlig å ta penger for hvis det er en kompis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 skulle hatt lakkert en bakdør jeg har liggende jeg :) *hint* ser ut som du fort kan tjene deg noen kr. her ja :P Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg