Kindher Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 da har jeg lagt ut bilder som jeg tom under prosessen å støpe subkasse til bilen min i glassfiber (beklaglivis er ikke kameraet mitt det beste, så er det noen bilder som ikke er helt fine, men men) home.no.net/mdill forklaring til bilder vil komme når jeg får laga en side ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Dette så jo forsåvidt bra ut og sånn, men, var ikke dette egentlig litt bortkastet tid og penger? Slik som jeg ser det på bildene kunne du like gjerne bygget en vanlig kasse i mdf.. Da det i henhold til bildene ikke så ut som det var masse krinkler og kroker som du skulle jobbe rundt. Jeg bare spør :) Ellers ser det jo ut som du har utstyret i orden, skimtet ett deksel fra noe som kunne ligne en Phoenix Gold ZXti forsterker eller noe sånn.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 er mulig de bildene ikke viser så veldig gått, men hadde jeg laget i MDF eller no slikt, så hadde jeg ikke fått ut like mye plass som jeg fikk nå! åsså hadde det ikke vært mulig å fått det så fint rundt kanter å dill! stemmer, er en PG zx 600 som skal drive subbene mine ;)! forsterkeren var oppskrablet etter forrige eier, så jeg tok ut innmaten åsså skal jeg lakke den i en farge (klerer ikke å bestemme meg enda :S) men det som er morro at dette har kun kostet meg 2 ruller aluminiumsfolie åsså 1 malerkost! resten har jeg fått tak i via tjenester å venner ;) hehe :D:D men har jo brukt noen timer på dette da, men er jo morro kan en si, får har jo lert meg glassfiberstøping ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Kindher stemmer, er en PG zx 600 som skal drive subbene mine ;)! forsterkeren var oppskrablet etter forrige eier, så jeg tok ut innmaten åsså skal jeg lakke den i en farge (klerer ikke å bestemme meg enda :S) Hva med sort matt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 så bra ut det der! men jeg vil anbefale deg og ta bildene i mindre oppløsning neste gang! er jævlig kjedelig å vente i en halvtime på hvert av bildene! bruker stort sett alt jeg eier og har av linje til og laste ned ting så det tar litt tid :P hehe Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 gadd ikke begynne å gjøre no me bildene! men de skal bli mindre når jeg får mekka ei side til dem med forklaring på hva jeg har gjort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg