Gå til innhold

glassfiber bygging

Ranger emnet

Kindher

Anbefalte innlegg

Dette så jo forsåvidt bra ut og sånn, men, var ikke dette egentlig litt bortkastet tid og penger?

Slik som jeg ser det på bildene kunne du like gjerne bygget en vanlig kasse i mdf.. Da det i henhold til bildene ikke så ut som det var masse krinkler og kroker som du skulle jobbe rundt.

Jeg bare spør :)

Ellers ser det jo ut som du har utstyret i orden, skimtet ett deksel fra noe som kunne ligne en Phoenix Gold ZXti forsterker eller noe sånn..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mulig de bildene ikke viser så veldig gått, men hadde jeg laget i MDF eller no slikt, så hadde jeg ikke fått ut like mye plass som jeg fikk nå! åsså hadde det ikke vært mulig å fått det så fint rundt kanter å dill!

stemmer, er en PG zx 600 som skal drive subbene mine ;)! forsterkeren var oppskrablet etter forrige eier, så jeg tok ut innmaten åsså skal jeg lakke den i en farge (klerer ikke å bestemme meg enda :S)

men det som er morro at dette har kun kostet meg 2 ruller aluminiumsfolie åsså 1 malerkost! resten har jeg fått tak i via tjenester å venner ;) hehe :D:D

men har jo brukt noen timer på dette da, men er jo morro kan en si, får har jo lert meg glassfiberstøping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra ut det der!

men jeg vil anbefale deg og ta bildene i mindre oppløsning neste gang! er jævlig kjedelig å vente i en halvtime på hvert av bildene!

bruker stort sett alt jeg eier og har av linje til og laste ned ting så det tar litt tid

:P hehe

Mvh

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider