wiktory Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Drev å kikket rundt på intetnett og kom over denne: http://www.maskin.com/maskin/corporate/en/ Ser jo ganke genialt ut. Omtrent som å kle på bilen din klær å bytte ettersom det passer. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe... lettere å møkke til bilen / vaske bilen da ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Er det noe sånt de gule taxiene bruker kanskje? Hadde vært morsomt, men jeg tipper det er dyrt? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har sett de solgte dette på TV-shop for noen år tilbake, sier vel seg selv:) Er nok en grunn til at det er få, om ingen som bruker denne type "lakk"... "And it fits perfectly under your bed!":D Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant power Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Hersker Hans Er det noe sånt de gule taxiene bruker kanskje? Hadde vært morsomt, men jeg tipper det er dyrt? Ja, det er samme de gule taxiene bruker. Koster litt, men det er mye billigere enn å omlakkere bilen. Siter Det er 2 typer folk, A-mennesker og B-mennesker... Hm, da må vel jeg være C, eller D... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Blir neppe no bra finish på det der..... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant power Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jo, det blir faktisk veldig bra. Du må huske på at taxiene bruker den billigste filmen med bla litt reklame på. Grunnen til at de bruker den er at de sparer lakken når de skal selge bilen. Du får folie med ekte lakk etterligning også, koster litt mer enn den "taxifilmen" men den er likevell billigere enn lakk. Siter Det er 2 typer folk, A-mennesker og B-mennesker... Hm, da må vel jeg være C, eller D... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Samme som 'fattig folk' bruker.. Plast på sofaen, fj konrolen til tv osv:D Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant power Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Du kan få gjennomsiktig folie også, hvis du ikke vil skade lakken på bilen men har lyst til å vise den fram. Siter Det er 2 typer folk, A-mennesker og B-mennesker... Hm, da må vel jeg være C, eller D... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Autofil Saaben så jo ikke så verst ur da... den var det folie på. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Det är ikke billigt att lägga folie på hela bilen!Folien är ganska dyr och arbeidet kostar endel!Jag vet att jag inte hadde gjort det billigt! Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Urgolf Er nok en grunn til at det er få, om ingen som bruker denne type "lakk"... Vel, det er utrolig mange som bruker det prinsippet der. Taxiene som ble nevnt, Box Delivery og en haug med andre budbil firma og masse andre firmabiler. Du ser sikkert mange hver eneste dag :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 for de som lurer, jeg har helfoliert ett par biler i år på jobb, det tar ca 8 timer for å personer å gjøre dette, folien vi bruker heter 3M Controltac som har luft porer i seg så du unngår bobler og slike ting, denne folien er ganske dyr og du får den bare i vanlige farger, ikke metallic, dette kan gjøres med metallic folier fra KPMF men det er MYE vanskeligere! til nå ha vi tatt en mercedes, (øvelses kjøretøy for ambulansepersonell) denne var den vanskeligeste pga formen på panseret. Tok også en Volvo V70 stasjonsvogn, dette var en taxi, med upc reklame, tok da en 2delt farge, ene siden var orange, andre var lys blå.... taket ble ikke tatt på denne. får også flere ambulanser inn om en stund som skal igjennom samme prosessen. pris varierer veldig mye etter hvor vanskelige kurver det er på bilen, og resultatet blir ikke helt 100% pent, noen skjøter oppstår, disse sees bare på nært hold men blir usynlige på ett par meters avstand.. for å si det slik, jeg ville ikke gjordt dette på min bil, passer nok best for firmaer og taxier osv osv... skal du ha en show bil kan du nesten bare glemme dette alternativet. når det gjelder pris så blir det ca 10 000,- til 20 000,- kr. edit: ser nå at dette er ett helt annet konsept på å skifte farge på en bil... så dette er upløyd mark for min del, men det ser ut som en lakk som har vinyl i seg eller no siden den kan dras av i hele flak og ser "gummi" aktig ut.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by VolvoMan Autofil Saaben så jo ikke så verst ur da... den var det folie på. Den så ikke no bra ut på Messa.....ved vinduskarmene var det løst ,luftbobler var det.....ikke pent. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 fint å bruke på fluktbiler da..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg