Gå til innhold

Retting av utoverbulker

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

Bare undres litt over hvordan dette gjøres enklest... ?

Har endel små utoverbulker på siden av bagasjerommet (tynt blekk og løse gjenstander (*kremt* batteri *kremt*) i bagasjen har gjort litt hærverk)..

.. kan vel omtrent beskrives som om noen har banket litt med hammer og spiker fra innsiden..

når det er så små innoverbulker er det jo greit, sparkle og pusse.. men hva når det går ut slik som dette? banker man inn hver enkelt "dutt" så rett som mulig, eller banker man hver enkelt litt godt inn og sparkler over, eller banker man inn hele området litt ekstra, og sparkler over? Eller er det andre trisk som gjelder? :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banker forsiktig utenfra mens du holder noe i mot på innsiden. Får sånt fint lite oppretterkit med 3 hammer og 4 forskjellige mothold til noen hundrelapper hos biltema :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sånne bittesmå uttoverbulker som det, bruker jeg en tynn dor å setter på bulken, også slår jeg forsiktig på doret.. det gjør jeg fordi da treffer man alltid RETT på bulken (fort gjort å bomme når man hamrer på frihånd på så små bulker, også for det andre så slipper du holde mothold)

 

Bare et lite tips ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår