2mMy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Kan noen avklare reglene om markeringslys på bil? har tenkt til og skaffe meg noen konstant lysende blinklys (også kalt markeringslys) ser omtrent ut som hver eneste en har forskjellig oppfatning av hva som er lov og ikke :\ Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Det som er montert fra fabrikk og godkjent er lov, er ikke lov og montere selv desverre... koriger meg hvis jeg tar feil da men er rimelig sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Les her Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hmm etter hva jeg akkurat leste på et forum, så kan man ha lys i blinklysa så lenge man har vanlig parklys også så gjett hvem som skal skaffe seg noen nye blinklys innsatser?:D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hakke lyst til og tyde alle de paragrafene? blei for mye for meg :eek: Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Park i blinklysa er Gromt! pæreholder tatt fra gammel type hiace ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg