GNaRK Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hei Har ett problem med sentrallåsen min.. problemet er at den ikke låser igjen dørene, men den låser opp dørene.. Låser jeg dørene manuelt invendig, og går ut og låser opp, så låses alle dørene opp, men prøver jeg å låse igjen, funker det ikke :( Virker som det er noe elektrisk som er problemet. noen som har noen forslag? Bilen er en 92mod Audi 80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Om dette kun gjelder den ene siden/døren, er det kanskje bryterne i låsen som er komme i ulage. Har du prøvd begge sider? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Det gjelder begge sider, feilen kom etter jeg bygde om motoren min, så det er sjanser for att jeg har nappa ut en ledning noe sted... vil nå jeg tippe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBanger Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har nøyaktig samme problemer selv... har du funnet noen løsning på problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hadde det på min oxo, eller den låste bare den døra jeg putta nøkker`n i, men ga faen en tid, nå funker den igjen:D Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg