vagen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Brilliant. http://www.m90.org/view_image.php?image_id=1194 Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAlol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol UTROLIG genialt, hehe råeste jeg har sett. Take a look at your brand new bride:D :D Eneste som mangla var: Thanks MTV for pimpin my bride:D:D:D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hahahaha....lol lol lol We installed a 7" monitor......lol Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 HEHEHEHEHE!!! lol lol lol lol lol lol lol Dog, hadde det vært en smule fetere synes jeg om de hadde snudd litt på det.. at det var dama som ikke skjønnte en dritt, og han pjokken tok helt av når han så xzibit komme inn døra :) ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hahahahah Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Helt konge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 7" tv på ryggen, burde vært standard på fleste kvinnfolk som maser;) genialt innslag=) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Genialt :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Lekkert... skikkelig bra styla dame det der... mangla bare neonlysa så hadde alt ver der... mangla vel noen store bling bling sko da:D Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Neste blir vel at de modifiserer puppene til spinners. Meget morsom snutt! :) Xzibit har opparbeidet seg ganske stor status med Pimp my ride. Fikk jo være host i MTV Europe Music Awards 2004, og da var jo mye av det han stod for relatert til bil og hans Pimp my ride. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Vanvittig morsom sak! Stilig at Xibit var med selv å lage dette selv, slik at det ikke ble en sånn jalla etterligning som vi har sett flere av før. Pimpet brud det der. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Hahahaha Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Haha, den der tok knekken på meg :D *latterkrampe* :roll: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 rått.. hehe.. synd jeg ikke har høytalere bare.. ellers kunne jeg fåt med meg alt men.. jaja.. shit skjer..hehe :) kult var det hvertfall..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hehehe, knall bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg