Gå til innhold

Opppussing av felger

Ranger emnet

Elgen-

Anbefalte innlegg

Har noen OZ felger til min 306 og de har blitt litt ripete og litt flassing i lakken på de. Det jeg lurer på er om noen vet om noen steder som kan pusse opp felgene for meg igjen og hva det vil koste.. Nye felger blir litt for dyrt da jeg har lærlinge lønn..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville snakket med et lakkeringsverksted, om de pusser ned og lakkerer felger, og hva de skal ha for det.

Ikke alle steder som tar slike jobber. Driver å henter inn priser for på lakkering av ei dør på bilen, da var det ett sted der de ikke tok slike små drittjobber..

Trodde de levde av kundene :rolleyes:

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B1ack_Mi16

Glassblåsing eller syredypping av felgene er nok gunstig.

Deretter er det bare å levere dem til grunning og lakkering.

Hvor gjør de dette da? Men dette blir kanskej dyrere enn å kjøpe nye felger :rolleyes: ?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ringerunde til div firmaer om dette for etpar måneder siden.

Ingen vil fjerne lakk på alu felger. Lakken sitter så godt at de må bruke så sterke stoffer for å fjerne den at de tar aluminiumen i tillegg.

Det jeg fikk beskjed om var at jeg måtte pusse vekk lakken selv, så kunne de polere opp for meg.

Men det skal finnes noe helt nytt. Et verksted i Sverige reklamerer med at de har en lakk som ser akkurat ut som fornikling. Den kan legges på alle typer underlag. Kun vanlig grunnarbeide kreves!

Hjemmeside:

http://www.sprutforsilvring.se/index.html

Etter hva jeg har hørt har de et godt rykte også.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider