p10turbo Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Er det noen her som har noen erfaringer om EBC turbogroove skiver og greenstuff klosser på primera? Har undersøkt litt rundt i forsjellige forum og det virker som at det er flertall med dårlige erfaringer spesielt når det gjelder klossene. Noe som jeg syntes er litt merkelig. Derfor slang jeg opp en tråd her. Har ett lite spørsmål til. Er det noen som vet om noen firma i akershus område som selger stålomspunnende bremseslanger til p10.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jeg har det oppsettet og i kombinasjon med ordentlig bremsevæske funker det veldig bra. Men klossene holder ikke altfor lenge da... Men gå for 280 mm skivene, altså bestill til P11 og bytt kloen på kalipperen.. Stålomspunneslanger bestille jeg fra england og det kom på i overkant av 1000 kr tror jeg.. Verdt pengene Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 280 bremsene har jeg allerede så det har hvert i boks lenge. Men hva heter det firma som du bestilte slangene fra??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Du kan jo lage slangen selv da!! Du får kjøpt løse skru nippler og slange på meter.. Så er det bare å skru sammen.. Kjempe enkelt. Vi bruker det på jobben på Tung mc. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 blir ikke eu godkjennt om du mekker det selv. jeg kjøpte godkjennte slanger fra http://www.needforspeed.co.uk Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Angående EBC så syns jeg personlig at det koster litt vel mye i forhold til hva det smaker.. ville foreslått Tarox eller Ferrodo i stedet. eventuelt EBC skiver og Ferrodo klosser. ta i det minste red stuff om du skal ha ebc klosser. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Her? http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv_pl.asp?Vehicle=NSPRI01&PartType=BRT06 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 vet ikke helt hva du babbler om nå, men her er iallefall slangene: http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv_pl.asp?Vehicle=NSPRI01&PartType=LIN07 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Takk for hjelpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg