pahf Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Har endelig fått meg bil igjen. en renault 19, 93 mod. Jeg skal montere noen 6x9" jeg har liggende. så for å få det cleanest mulig lurer jeg på om noen vet om det er noen plass og sette disse, under hatthyllen el lign sånn som d er på golfen. og eventuelt om hvor stor orginal høytalerne er som står framme i fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Om det er sedan kan du bare skjæe hull i stoffet bak. Der finner du hull til 6x9".. Foran er det plass til 4" oppe på dashen og i dørene får du pressa inn 6.5" :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 sett de på taket, det hørtes lurt ut. ja hæ Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg