olew1985 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 nokken som veit om senkefjører til en 1981 opel senator 3.0i? eller om fjører fra Rekord E passer? Siter Ålesund GatebilKlubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Ikke veldig kyndig. Men jeg svarer likevel: Senator er en videreutvikling av Rekord, og hjuloppheng er en av de tingene som skiller dem. Senator har et uavhengig oppheng bak, jeg vil da tru at fjærer og støtdempere står annerledes og er annerledes enn på Rekord som har stiv aksel. Foran vet jeg ikke. Har ikke studert Senator så nøye der, men trur det er den samme mcpherson. Men forskjeller kan vel være siden Senator er tyngre og har 5bolter. Ta en tur på skroten å se! Der har jeg lært mye. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg