Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Noen som har testet dette på bilene sine? min hadde nesten org 70-110 på 7,7 sek. med litt trim og org chip 4,2 sek . 80-120 på 4,4 med jabba chip, men med litt problemer med hjulspinn Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Polo Classic Noen som har testet dette på bilene sine? min hadde nesten org 70-110 på 7,7 sek. med litt trim og org chip 4,2 sek . 80-120 på 4,4 med jabba chip, men med litt problemer med hjulspinn Fortell gjerne hvilke gir det er snakk om, skal ut å prøve med en gang på 3, 4 og 5. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Sorry glemte det. Full gass på tredje giret. Jeg prøver som regel i en tunnel i Oslo. Rett etter fotoboksen.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 *ut og teste* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Polo Classic Noen som har testet dette på bilene sine? min hadde nesten org 70-110 på 7,7 sek. med litt trim og org chip 4,2 sek . 80-120 på 4,4 med jabba chip, men med litt problemer med hjulspinn litt problemer med hjulspinn, dvs du stoppa klokka når nåla sto på 120? da skal jeg jaggu meg få til en bra tid :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Hadde litt problemer med hjulspinn, dvs med det samme jeg hadde flatt jern 80-90 kanskje. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 tar du bare tiden med stoppeklokke da eller?? er det greit at en bruker 2. gir?? M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Det jeg gjør er at jeg bruker stoppeklokken på telefonen. Har en hånd på konsollen til telefonen og en på rattet, holder konstant 70 (80 etter hvilket intervall) trykker start på telefonen og kliner til med gassen. Jeg tenkte 3 gir siden det er det Bilsport brukte på sine tester, men gi meg gjerne for andre gir også. Min gjør bare ca 90-95 på andre så 80-120, eller 70-110 blir "litt" vanskelig. Skal bli moro å prøve når jeg får på annen utveksling på kompressoren og 20-40 % mer ladetrykk.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 man skal da akselrere fra 50 f.eks, og starte klokka på 70? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Essex man skal da akselrere fra 50 f.eks, og starte klokka på 70? Han skriver jo at en skal holde konstant 70 før gasspådrag.. Turbolag` er da her seff en bakdel ;) 4.4 er en meget bra tid da! :) Skal ut å prøve senere.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by ola Han skriver jo at en skal holde konstant 70 før gasspådrag.. Turbolag` er da her seff en bakdel ;) er ikke det f.eks. Bilsport gjør.. de aks'er fra f.eks 50 eller.no,slik at turbo-lag ikke blir "en bakdel" ;) men, i og med at 'Polo Classic' kjører med G-Lader (antar jeg??) så er vel ikke turbo-lag noe stort problem (for han)... :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Essex man skal da akselrere fra 50 f.eks, og starte klokka på 70? Prøv gjerne begge deler! Jeg gjør det slik, fordi det er det som ligner mest på forbikjøring. Man ligger på konstant turtall/fart og kliner til. Med 830 kg og ca 125 drivhjulshester blir det jo friske tider:D Det skal forøvrig nevnes at det bare var er Vr6 og muligens R32 av VW sine biler som orginalt slår G40 på 70-110 intervallet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Jeg sjekket en post på nordicaudi, som jeg skrev etter en slik test.. Da hadde jeg maks ladetrykk da jeg passerte 80 (på 80-120) i 4. gir, og gjorde 80-120 på 4.1sek.. Men jeg skal teste igjen jeg :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Blir ofte litt feil å si et visst gir, da vi alle har forskjellige utvekslinger da.. F.eks kan en ha kjappere 80-110 på tredje, mens 100-130 er kanskje fortere på den andre på samme gir.. :\ Har dessverre plukket ned insugsslanger og IC, så det går ikke så veldig fort nå :) Kan prøve med volvoen, men det kan ta sin tid (hvis den i det hele tatt når 110:D:D:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 3. gir 70 - 110: 5,3 Sek 4. gir 70 - 110: 7,5 Sek 3. gir 80 - 120: 5,6 Sek 4. gir 80 - 120: 7,8 Sek 5. gir 80 - 120: 8,7 Sek Vanskelig å ta tida i dag, mye trafikk. Man bør nok måle 5 ganger hver og ta snittet. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.