RoXstedy Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 lurer på om noen har peil på hvorfor det lukter bensin når bilen står på tomgang eller er parkert ? Bilen er en bmw 320i 1986. Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Dumt spørsmål, men har du sjekka alle slangene osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 det er vel for pokker ikke no dumt med det.. Det oser jo så jævlig at vis jeg står i en kø blir jeg jo skev.. det er jo bmw da de lukter litt bensin.. men det begynnte å lukte for ei uke sia.. har ikke gjordt det før. ja jeg har sjekka ALLE slanger.. Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Sjekk bensin tanken din du... den kan være rusten.... Sjekk også bensin slanger under bilen..... Må jo være en lekkasje et sted siden det lukter såpass.... Jeg vil anbefale deg å finne den lekkasjen fort da det er farlig å kjøre rundt med benisn lekk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by RoXstedy det er vel for pokker ikke no dumt med det.. Det oser jo så jævlig at vis jeg står i en kø blir jeg jo skev.. det er jo bmw da de lukter litt bensin.. men det begynnte å lukte for ei uke sia.. har ikke gjordt det før. ja jeg har sjekka ALLE slanger.. I tilfelle du misforsto, var det ikke ditt spørsmål som var dumt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 jepp jeg for sjekke litt mer.. håper jeg finner ut av det! sorry jeg misforsto =) Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Hadde det samme problem for noen uker siden ,med samme type bil. det var bensin tanken som var litt!! rusten!! sjekkk det ,kjøre bilen din opp på bukk du. da finner du ut om tanken er rusten det var min ..heheheheheehehehehe Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Kanskje bensinpumpa? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Hehe jeg fant ut hva som var galt.. på en ganske brutal måte :D Jeg kommer rullende inn på shell.. åpner panseret.. så står spruten med bensin ut over hele ruta og taket!! stoppa bil beina ut for og sjekke.. så bare at det røyk no så inni helvete i fra motoren.. tok ei sånn bøtte med sånn vindusvask å helte den over.. tror de på shell synes faktisk det så ganske dramatisk ut! jaja det var ihvertfall bensin slangen som hadde ryki tvært av. kjøpte ny på shell og kunne crusie videre.. så jeg har nok ikke sjekka de slangene godt nok :D Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Og en ting til.. jeg greide faen meg og knekke gir kassa her om dagen.. ville bare si det :D så ny (brukt) kasse skal i en av de nærmeste dagene! Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Nesten morsomt å lese.. Måtte bare si det, siden jeg har 320i selv. Trenger ny clutch. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Har samme type bil. og det lukter bensin. Det er ikke rust og det er ikke noe slanger som er i dårlig forfatning. Det er rett og slett bare en BMW 320I. :op :rolleyes: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg