Gå til innhold

85 Mod Jetta GT - Selges hel eller i Deler ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54628

566747-bilde2-jetta003.jpg

Virker som bilen har nådd 20 årskrisa eller har et rop om ikke bli solgt. Hver gang jeg sier at jeg skal selge den så skjer det noe nytt.

Speedmeteret ryker (byttet)

Vindusheis ryker (byttet)

Cluchspinner (*banner og steiker*)

Sitter å vurdere om det lønner seg å selge den nå i deler og hogge den eller selge den som den står hel. Den er i daglig drift og går som en kule, men har en ny bil å konsentrere meg på.

Hadde den inne på Eu kontroll og har kun tre fillemangler for å ha en grom bil videre.

- bytte bremerør bak venstre (har røret)

- Bytte lager fremme venstre (har lageret)

- Stramme brekk (wire og bånd er nye)

Hadde egentlig tenkt å selge den for 15000 etter EU kontroll men ble så lei etter det med Clutch'n at jeg vurdere den å hive den etter nærmeste person for 10.000. (årsaken til clutch'n er ikke at den er slitt men at det har kommet litt olja på den fra en liten svettelekasje fra stammen til fordeleren. Har vært dålige med motorvask :( ).

Anyway, har regnet litt på det og nesten kommet frem til at man får mer for den i deler.

GT interiør med sort dørtrekk og tak (4 dørs)

15" alufelgene

Rimlig nytt 2" effektanlegg med DTM stuss

RS fanger

Jetta front /m list

Har spindel og kalypter for skivebremser bak liggende

GTI maskin /m 5 trinns kasse

MKIII handtak

Luisi ratt

Nye vinterdekk for 3000,-

Karosseriet er så godt som rustfritt

Eldre APEX senkesett

Stempla papirer fra Politiet i Telemark der de har godkjennt grønne parklys og lakkerte lykter ( LOL haha) :P

Radarvarsler (for de som trur det funker)

Personen som har eid denne bilen og lakkert den før meg har vært meget flink og lakkert inni motorrom, golv, tak, bagasjerom, ja alt.

Hva ville dere gjort ? Evt om det er noen som er int i bilen. si ifra ;) Selv kommer jeg til å bruke den daglig frem til Passat'n er på veien som er engang i januar.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider