Gå til innhold

Spørsmål til alle bilstereo guruene her på forumet.....

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Man skulle bare kjøpt seg en sånn gruppe med to-tre Cubanere som spiller Cover av alle typer kjente sanger, og plassert dem i baksetet. Det ville nok blitt bra!

Mvh

Ole Johan / Re:style - 41448000

http://www.restyle.no - post@restyle.no

Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakkars Cubanerene da.. De kan ikke spise Svelene sine på panseret. Jeg ville bygd om bilen sånn at rattet hadde vært fremover og så skulle jeg satt meg rett på girstanga og hatt kubanerene i baksetet. (som da ville blitt fremsetet)

og alltid kjørt i revers.

Mvh

Ole Johan / Re:style - 41448000

http://www.restyle.no - post@restyle.no

Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

ikke helt enig i det heller, jeg ville heller sparket ut ruta å satt dem på panseret jeg..:) hehehehe....:D

 

Da har du jo problemet med at lydbildet blir litt for høyt. Kontrabass i ørehøyde, blir litt feil:D :D ;) .

 

Kjøp en van kast ut fremseter, og plasser musikerne der. Så lener deg tilbake helt bakerst i bilen:D :D ;)

 

ha ha ha

 

Nå et vi way off topic. Har ødelagt hele tråden til Tor Steinar.

 

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

 

Kanskje du skulle prøve å bidra på en konstruktiv måte for en gang skyld. Den infantile holdningen din forsurer dette forum.

 

Det er jo helt tydelig at du mangler kompetanse til å i det hele tatt bidra konstruktivt, og da er mitt råd at du forholder deg passivt.

Hadde du hatt et snev av kompetanse, ville du raskt sett at alle mine poster har hold i etablert elektroakustisk teori.

 

mvh

 

Glenn

 

Bidrar ofte jeg , men et spørsmål, takka du ikke for deg selv og sa at du ikke skulle skrive mer på forumet? Eller var det bare et pr stunt. ikke at jeg bryr meg om du er her eller ikke.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mammut89

 

Bidrar ofte jeg , men et spørsmål, takka du ikke for deg selv og sa at du ikke skulle skrive mer på forumet? Eller var det bare et pr stunt. ikke at jeg bryr meg om du er her eller ikke.

 

Hvorfor så nedtalende om Mr.SQ? du er jo alltid i mot han, nesten uansett hva han sier så komenterer du det!

 

hadde vært bedre om du dreit i de negative greiene og heller svarte på tråden..

 

 

Ang de kubanerne, er da mulig å ha 4-5 stk baki der. de ekke så store vettu :) hehe..

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig løsing ut å få problemer med Norsk lov.

1 bilett til cuba

1 eske med sigarer

1 kasse med cubansk rom

 

finn et passende sted for live musikk og finn de beste musikkerne som er i live der... og nytt livet

 

 

tips for cubansk musikk

bouena vista sosial club cd eller dvd(med 5-1)

eller

Ibrahim ferrer - buenos hermanos

 

 

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

 

Hvorfor så nedtalende om Mr.SQ? du er jo alltid i mot han, nesten uansett hva han sier så komenterer du det!

 

hadde vært bedre om du dreit i de negative greiene og heller svarte på tråden..

 

Mvh Erik

 

Fordi han alltid gjør det samme. Han innser kansje hvor patetisk det er når man bare skal kverrulere. Uansett så inneholder 99% av svarene hans av svada ordforbruk som folk ikke bryr seg om og han sier skjeldent noe konkret.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mammut89

 

Fordi han alltid gjør det samme. Han innser kansje hvor patetisk det er når man bare skal kverrulere. Uansett så inneholder 99% av svarene hans av svada ordforbruk som folk ikke bryr seg om og han sier skjeldent noe konkret.

 

Du slutter aldri og overraske!!

 

Den som kverrulerer er deg lille gutt. Bli voksen for svarte!!

 

Nå begynner jeg nesten å bli forbannet.

Jeg er dritt lei drittunger som deg som overhodet ikke kan noen ting, men spyr ut en hel masse pisspreik.

 

Å si at ingen bryr seg om tekniske termer sier egentlig hvor lite det kan. Du skjønner helt tydelig ingen ting av hva jeg snakker om, og da bør du heller forholde deg passiv.

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hillmeister

Rolig folkens !!!!!

 

ikke ødelegg nok en tråd med unødvendige poster, ta sånt på PM eller la være å svare. plis :)

 

Sant så sant.

 

Den eneste som faktisk har ordentlige kunnskaper om elementers oppbygning og alt som har med lyd å gjøre er Mr. SQ. Og alle som skal kverulere mot alt det konkrete han kommer med er bare kranglefanter som liker å irritere. De er bare misunnelige på han og kunnskapene hans, og dette kan etterhvert bli ganske barnslig.

 

Hvis svarene til Mr. SQ blir for tøffe, og inneholder mange begrep som man ikke skjønner, så er det bedre å spørre om det og kanskje få en bedre forklaring, istedet for å være håpløs.

 

Beklager off-topic

*-------*

mvh Erik

*-------*

 

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår