B.T.i Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hei. Si meg, er Golfen med i Underground 2 også? Den var jo med i en'ern.. Har kjørt ganske mye nå, men enda ikke fått den.... Noe sier meg at den ikke er der? :( Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jo, den er det. Golf IV GTI. Er ikke den første bilen du får i spillet, men blandt de 5 første tenker jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Ok. Takker for svar :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Omsider, der var den.. :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 det kunne jo ha vært litt tøft hvis de hadde 5`ern med, men den kommer sikker på underground 3... etter så stor suksess men 1`ern og 2`ern kommer det sikkert en oppfølger;) Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg