Wheelman Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 er det ikke 9. mars da tro... Men det kan jo fort forandres... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by HansenRS Når er spillet klart til salg i europa sån ca. ?? huff, utgir at sierra skal være med så gjør det ikke det alikavel :( Ja det er ræva, det er utlolig kjent bil i europa. Sierra cosworth var et selvfølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by MeSs bare søplebiler da vagen :P MeSs "Audi Nuvolari Quattro, den prisbelønnede HPA Motorsports Golf IV R32, Auto Union V16 Type C Streamline Race Car" dette er nå ikke søppelbiler, gleder meg til å kjøre disse:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Øyvind Ryeng Det heter "Kanji", din popkulturimpregnerte hobbyrasist. Derfor vi har sånne som deg som kan dette ;) hehe. Fin tittel du ga meg :D btw popkultur og popkultur. Visse popting kan brenne i helvete for min del. klarer meg fint uten idol og de der, men hadde ikke vært foruten nakenshots med ei viss idolberte :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Gromit nakenshots med ei viss idolberte :P Åja? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Gromit Derfor vi har sånne som deg som kan dette ;) hehe. Fin tittel du ga meg :D Bra du ikke tar deg nær av det; husk at jeg bare er en bitter, bitter liten gutt. Ontopic: Jeg gleder meg til GT4! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Øyvind Ryeng Ontopic: Jeg gleder meg til GT4! Jeg også!!!!!!!:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Er det sånn som de forrige spilla at det bare er bane kjøring eller er det drag og drifting også? Er det noen hjemmeside eller no der det går ann å lese litt mer om det? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Er det sånn som de forrige spilla at det bare er bane kjøring eller er det drag og drifting også?Er det noen hjemmeside eller no der det går ann å lese litt mer om det? Etter å ha sett noen bilder fra GT4, ser det ut som om drag race er med hvertfall. Drifting og slikt skal jeg ikke uttale meg noe særlig om.. Men vil ikke tro at det blir med på spillet.. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Er det sånn som de forrige spilla at det bare er bane kjøring eller er det drag og drifting også?Er det noen hjemmeside eller no der det går ann å lese litt mer om det? Drag er med (Las Vegas Drag Strip). Drifting må du ordne selv. er jo bare å kjøre time-attack, og sette opp bilen for drifting.... Siter -> 99' Nissan 200SX S14a Racing Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 det er ikke noe Drag race løp, du kan gå inn på Test å kjøre 0-400m, 0-1000m eller topfart på oval banen eller kjøre 0-400m med las Vegas som bakgrunn men ikke mot andre. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 blir det samme som i 1'ern da... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Faktisk, så klarte en kompis a meg og få Escudoen i GT2 opp i over 1000 km\t (det sto bare 999) hvordan han klarte dette, er en HELT annen sak.. visstnok IKKE med cheats... MVH: Gulbrandsen Racing Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Faktisk, så klarte en kompis a meg og få Escudoen i GT2 opp i over 1000 km\t (det sto bare 999) hvordan han klarte dette, er en HELT annen sak.. visstnok IKKE med cheats... MVH: Gulbrandsen Racing Jeg har klart å få escudo opp i 1400km/t! i GT3. Fant hvordan du gjør det på internett. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 og DAMDAMTAAA da har spillet kommet til butikkene.. og salget starter i morgen Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg