Gå til innhold

like før jeg har GT-4

Ranger emnet

Quicksilver

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Det heter "Kanji", din popkulturimpregnerte hobbyrasist.

Derfor vi har sånne som deg som kan dette ;) hehe. Fin tittel du ga meg :D

btw popkultur og popkultur. Visse popting kan brenne i helvete for min del. klarer meg fint uten idol og de der, men hadde ikke vært foruten nakenshots med ei viss idolberte :P

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn som de forrige spilla at det bare er bane kjøring eller er det drag og drifting også?

Er det noen hjemmeside eller no der det går ann å lese litt mer om det?

Etter å ha sett noen bilder fra GT4, ser det ut som om drag race er med hvertfall. Drifting og slikt skal jeg ikke uttale meg noe særlig om.. Men vil ikke tro at det blir med på spillet.. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn som de forrige spilla at det bare er bane kjøring eller er det drag og drifting også?

Er det noen hjemmeside eller no der det går ann å lese litt mer om det?

Drag er med (Las Vegas Drag Strip). Drifting må du ordne selv. er jo bare å kjøre time-attack, og sette opp bilen for drifting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Faktisk, så klarte en kompis a meg og få Escudoen i GT2 opp i over 1000 km\t (det sto bare 999) hvordan han klarte dette, er en HELT annen sak.. visstnok IKKE med cheats...

MVH: Gulbrandsen Racing

Jeg har klart å få escudo opp i 1400km/t! i GT3. Fant hvordan du gjør det på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider