steffen karlstad Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 trenger jeg kondensator på dette annlegget og va ville dere da anbefalt av størelse? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 spørs hvor mye effekt forsterkeren gir. en enkel regel er 1F til 1000w. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg ville ha prøvd uten, og sett hvordan det gikk. Nå vet ikke jeg hvordan dynamo og batteri du har med dette anlegget her skal vel ikke by på de største problemene. PS; Jeg har 16" sommer på 4X100 til salgs... Send PM hvis interessert.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg