Gå til innhold

Dvd spiller & skjerm

Ranger emnet

Klokka

Anbefalte innlegg

Etter mye søking rundt om kring, og på forumet har jeg ikke heeelt finni det jeg vil ha, og bestemt meg. Derfor lager jeg en ny tråd, selv om det er mange fra før.

Skal kjøpe meg en ny spiller etter nyttår, og da tenkte jeg at jeg kan like godt ta med en dvd spiller på skjermen. Har lyst på en dvd spiller med skjerm, altså dvd in dash. Vil at skjermen skal kunne legges ned, slik at det til banlig kan se ut som at jeg bare har en cd-spiller.

Noen forhandlere som har noe å friste med, eventuelt folk som veit hvor jeg får tak i noe greit i prisklassen 2-4 tusen?

På forhånd, takk :)

Noe ala denne, bortsett fra at den koster litt mer:¨

Pioneer

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klokka

Noen forhandlere som har noe å friste med, eventuelt folk som veit hvor jeg får tak i noe greit i prisklassen 2-4 tusen?

finner du noen til den prisen er jeg også intressert...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk pål

2-3000 er nok litt drømme pris viss du snakker om in dash dvd. hvertfall viss du skal ha noe som det går an å se på uten at bilde er helt skurrete og dårlig. skal du ha et godt indash system så snakker vi nærmere 10-20 000kr. bare titt litt rundt så finner du fort ut det. 3000 er jo det en dvd spiller med løs skjerm koster det jo. viss du går for in dash skjerm og løs spiller som kan det nok bli litt billigere.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klokka

Det var det jeg tenkte, men måtte jo prøve. Rart at det skal koste 2-3 ganger så mye for at skjermen skal være bygd inn i spilleren.

Du kan jo titte inni en in dash dvd spiller og en vanlig løs skjerm og se hvor mye elektronikk det er inni de to. så skal du liksom putte all den elektronikken som er inni skjermen inni den dvd spillern. i tillegg skal du sette inn en motor +++. det blir trangt og lite det og vanskeligere å lage, derfor så koster det mer.

men det er mange muligheter med en løs skjerm. jeg har monterings kitt til å felle den inn i dashen, montere den på dashen, felle den inn i nakkestøtta, montere den på nakkestøtta, montere den i taket, montere den i solskjermen, montere den på solskjermen og sikkert et par muligheter til.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

Du kan jo titte inni en in dash dvd spiller og en vanlig løs skjerm og se hvor mye elektronikk det er inni de to. så skal du liksom putte all den elektronikken som er inni skjermen inni den dvd spillern. i tillegg skal du sette inn en motor +++. det blir trangt og lite det og vanskeligere å lage, derfor så koster det mer.

men det er mange muligheter med en løs skjerm. jeg har monterings kitt til å felle den inn i dashen, montere den på dashen, felle den inn i nakkestøtta, montere den på nakkestøtta, montere den i taket, montere den i solskjermen, montere den på solskjermen og sikkert et par muligheter til.

På mange in dash spillere ligger nesten all elektronikken i en egen enhet som du har et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider