R-Sport Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hei igjen.. Er bilen solgt? Vurderer å gi deg et bud nå, men må først vite hvor du holder til..? Finnes det rust på bilen? Mvh Thomas Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 den bilen har den feteste stylingen til 240 som er å oppdrive, samt at det er tic, og at den er grisefeit... så den til salgs jeg å :D å den er fet :D:D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestetun Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei igjen.. Er bilen solgt? Vurderer å gi deg et bud nå, men må først vite hvor du holder til..? Finnes det rust på bilen? Mvh Thomas Holder til i årdal i sogn og fjordane.. Det er litt rust i dørken,men ikke noe alvorligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Andre feil? eu-ok? er det mye rust i dørken da? regner med du mener i gulv-området....? Noe annet du mener jeg bør vite før jeg legger inn evt bud på bilen? Også et annet spm; er bilen lakkert bak fangerene? Mvh Thomas Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestetun Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Andre feil? eu-ok? er det mye rust i dørken da? regner med du mener i gulv-området....? Noe annet du mener jeg bør vite før jeg legger inn evt bud på bilen? Også et annet spm; er bilen lakkert bak fangerene? Mvh Thomas Ganske så vanlig at 240 ruster i dørken under pedalene.. som sagt ikke noe alvorligt! Den skal på eu kontroll i år mener jeg, men det skulle ikke by på noe problem. har noen foringer til stabstag bak som må skiftes, samt ein motorfeste foring, har også denne. bilen er lakkert bak fangerene ja. Skal ha min kr28 000 for bilen som den står! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg